Leksykon marketingu politycznego okładka

Średnia Ocena:


Leksykon marketingu politycznego

Marketing polityczny to przede wszystkim zjawisko nowe w Polsce, swoisty owoc liberalnej demokracji i pluralizmu politycznego, którego kategoriami nieustanny się "towar polityczny", "rynek polityczny", "transakcje rynku politycznego", "cena towaru politycznego" i dużo innych. (Ze Wstępu)

Szczegóły
Tytuł Leksykon marketingu politycznego
Autor: Muszyński Jerzy
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Atla 2
Rok wydania: 2001
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Leksykon marketingu politycznego w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Leksykon marketingu politycznego PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.