Średnia Ocena:
Leki po dyplomie. Okulistyka 2013
Okulistyka przeznaczona jest dla lekarzy okulistów, jak też dla lekarzy innych specjalizacji. Zamieszczono w niej info o lekach, z uwzględnieniem ich postaci i dawek, a także wiel- kości opakowań dostępnych na rynku. Poza lekarstwami wydawanymi wyłącznie na receptę, znajdą Państwo także te stosowane w lecznictwie zamkniętym a także niektóre preparaty dostępne bez recepty, promowane przez firmy farmaceutyczne. W krótkim opisie leku zawarto syntetycznie podane działanie leku, wskazania, przeciwwskazania do stosowania wraz z ostrzeżeniami, działania niepożądane a także dawkowanie – tworząc podręczny przewodnik dla lekarza. Przy nazwie handlowej podano też inne potrzebne info o danym leku, z których szczególnie przydatną dla lekarzy są nazwy preparatów zawierających tę samą substancję czynną, o podobnym zastosowaniu. Ważną informacją są podane przy lekach ceny (orientacyjna opłata dla pacjenta). Ceny lekarstw refundowanych zamieszczone w publikacji są zgodne z Obwieszczeniem Ministra Zdrowia wchodzącym w życie z dniem 01.07.2013. Natomiast w przypadku lekarstw pełnopłatnych odpłatność dla pacjenta podano na podstawie informacji uzyskanych od firm farmaceutycznych albo uśrednionych cen z aptek. Wszystkie preparaty zestawione są w dwóch wykazach – indeksie substancji czynnych i preparatów a także klasyfikacji anatomiczno-terapeutyczno-chemicznej (ATC).
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Leki po dyplomie. Okulistyka 2013 |
Autor: | Opracowanie zbiorowe |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Medical Tribune |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Leki po dyplomie. Okulistyka 2013 PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!