Kwartalnik Pedagogiczny 2023/3 (269) okładka

Średnia Ocena:


Kwartalnik Pedagogiczny 2023/3 (269)

W dzisiejszym świecie zdarzenia globalne wpływają na każdy aspekt życia, stawiając przed edukacją nowe wyzwania. Celem tego numeru jest dogłębna analiza różnorakich aspektów procesu edukacyjnego w kontekście konsekwencji pandemii COVID-19 a także szerszych przemian społecznych, technologicznych i kulturowych. Artykuły prezentują interdyscyplinarne podejścia badawcze obejmujące obszary takie, jak lingwistyka, psychologia, ekonomia, pedagogika i socjologia. To szerokie ujęcie umożliwia spojrzenie na wyzwania edukacyjne z różnorakich perspektyw. Poszczególne teksty wnoszą wkład do dyskusji na temat adaptacji i innowacji w środowisku edukacyjnym, stając się źródłem wiedzy dla badaczy, nauczycieli i wszystkich zainteresowanych rozwojem strategii edukacyjnych. Zamysłem tego numeru jest jednak nie tylko dokumentacja wyzwań, ale także inspiracja do poszukiwania skutecznych rozwiązań edukacyjnych, dostosowanych do współczesnego kontekstu. Artykuły zostały opracowane przez: Kamilę Wichrowską i Paulinę Marchlik ("Zdalne lekcje języka angielskiego dla młodszych dzieci"), Justynę Majkowską i Joannę Felczak ("Źródła stresu i radzenie sobie z nim u nauczycieli w czasie pandemii COVID-19"), Iwonę Dronia ("Teacher’s personality and cultural identity impacting students’ motivation. Effective dialogue/discourse in a classroom"), Joannę Szyszkowską, Barbarę Banaszczak, Annę Kingę Zduńczyk-Kłos, Milenę Michalską, Antoninę Doroszewską i Katarzynę Potocką ("Zdolność do skupienia uwagi i multitaskingu u studentów uczelni wyższych w czasie pandemicznej nauki na odległość"), Lucynę Myszka-Strychalską ("Students’ professional capital during the COVID-19 pandemic – reports from nationwide research"), Katarzynę Tomaszek i Agnieszkę Muchacką-Cymerman ("‘Is it just a matter of impulse control?’ A cross-cultural study in offline and online aggression among Japanese and European burnout students") a także Małgorzatę Kłobuszewską ("A conscious investment or an unpleasant necessity? Parental expenditures on children’s education in Poland"). Numer otwiera wprowadzenie autorstwa Joanny Madalińskiej-Michalak.

Szczegóły
Tytuł Kwartalnik Pedagogiczny 2023/3 (269)
Autor: Madalińska-Michalak Joanna
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Rok wydania: 2024
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Kwartalnik Pedagogiczny 2023/3 (269) w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Kwartalnik Pedagogiczny 2023/3 (269) PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.