Średnia Ocena:
Kultura organizacji a znaczenie pracy. Etnograficzne studium władzy, działania i partycypacji w amerykańskiej kooperatywie pracowniczej
Książka ebook stanowi pogłębione, etnograficzne studium przypadku strategii budowania kultury organizacji w jednej z najstarszych kooperatyw zajmujących się produkcją kawy Fair Trade w Ameryce Północnej. Badania terenowe, które rozpoczęły się jako eksploracja subiektywnych znaczeń pracy w demokratycznym miejscu pracy, ostatecznie przekształciły się w krytyczną analizę sposobu, w jaki kulturowe modele pracy są konstruowane, rekonstruowane a także wiązane z codziennymi działaniami menedżerów, pracowników i członków kooperatywy. W książce pdf zostały poddane analizie zarówno mechanizmy odpowiedzialne za niezgodność między retoryką a praktyką kulturową w kooperatywie, jak i skuteczne praktyki hegemoniczne a także rytuały, które pomagają w kontroli wyobrażeń pracowników na temat znaczenia pracy w organizacji spółdzielczej. To pozycja niezwykła na polskim rynku ? nikt do tej pory nie publikował w języku polskim praktycznej, antropologicznej analizy relacji pomiędzy kulturą organizacji i pracą, szczególnie w organizacji zarządzanej zgodnie z zasadami spółdzielczymi.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Kultura organizacji a znaczenie pracy. Etnograficzne studium władzy, działania i partycypacji w amerykańskiej kooperatywie pracowniczej |
Autor: | Prokopowicz Piotr |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Kultura organizacji a znaczenie pracy. Etnograficzne studium władzy, działania i partycypacji w amerykańskiej kooperatywie pracowniczej PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!