Czytaj więcej:
Zobacz podgląd Kultura gier komputerowych pdf poniżej lub w przypadku gdy jesteś jej autorem, wgraj własną skróconą wersję książki w celach promocyjnych, aby zachęcić do zakupu online w sklepie empik.com. Kultura gier komputerowych Ebook
podgląd online w formacie PDF tylko na PDF-X.PL. Niektóre ebooki nie posiadają jeszcze opcji podglądu, a inne są ściśle chronione prawem autorskim
i rozpowszechnianie ich jakiejkolwiek treści jest zakazane, więc w takich wypadkach zamiast przeczytania wstępu możesz jedynie zobaczyć opis książki, szczegóły,
sprawdzić zdjęcie okładki oraz recenzje.
Podgląd niedostępny.
swojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!
Średnia Ocena:
Kultura gier komputerowych
Książka ebook stanowi wprowadzenie do najistotniejszych zagadnień i dyskusji, które mają wpływ na kształt dopiero powstającej dyscypliny badań ponad grami. Autorzy analizują gry komputerowe w kontekście kulturoznawstwa i studiów ponad mediami jako najpopularniejszą współczesną formę produkcji i konsumpcji świeżych mediów.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Kultura gier komputerowych |
Autor: | Dovey Jon, Kennedy Helen W. |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego |
Rok wydania: | 2011 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Kultura gier komputerowych PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!
Recenzje
Sława gier komputerowych sprawiła, że nawet z pozornie banalnych zagadnień, badacze próbują wyciągać wnioski. Kultura gier komputerowych jest jedną z pozycji, którą warto przeczytać dla pozyskania ogólnego zarysu tej problematyki. Choć nie każdy z nas jest zapalonym graczem – każdy może poznać tajniki cyber-kulturowej rozrywki.Choć pojęcie „kultury gier komputerowych” nie zostało precyzyjnie wyjaśnione, intuicyjnie wyczujemy tę subtelność, która wydaje się jednak nie być najistotniejszą. Tytuł oryginału, czyli Game Cultures: Computer Games as New Media zdecydowanie trafniej charakteryzuje przedstawianą tematykę.Niewątpliwą zaletą książki jest posługiwanie się cytatami wielu spośród gamy profesjonalistów: deweloperów, wydawców i samych wielbicieli komputerowej rozrywki. Dostęp do podzielenia się własną opinią uzyskały też prestiżowe firmy jak Pivital Games. Z kolei wypowiedzi osób takich jak Gary Gygax (jeden z pierwszych autorów Dungeons and Dragons) utwierdzają mnie w przekonaniu, że warto było poświęcić własny czas na czytanie.Jeżeli ktoś interesuje się kulturowym aspektem gier komputerowych i chce wzbogacić własne pojęcie o sposobie konstruowania, dystrybuowania, a także sprzedawania gier komputerowych – książka ebook ta z pewnością spełni te oczekiwania.