Kultura gier komputerowych okładka

Średnia Ocena:


Kultura gier komputerowych

Książka ebook stanowi wprowadzenie do najistotniejszych zagadnień i dyskusji, które mają wpływ na kształt dopiero powstającej dyscypliny badań ponad grami. Autorzy analizują gry komputerowe w kontekście kulturoznawstwa i studiów ponad mediami jako najpopularniejszą współczesną formę produkcji i konsumpcji świeżych mediów.

Szczegóły
Tytuł Kultura gier komputerowych
Autor: Dovey Jon, Kennedy Helen W.
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wydania: 2011
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Kultura gier komputerowych w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Kultura gier komputerowych PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • Kinga Pryputniewicz

    Sława gier komputerowych sprawiła, że nawet z pozornie banalnych zagadnień, badacze próbują wyciągać wnioski. Kultura gier komputerowych jest jedną z pozycji, którą warto przeczytać dla pozyskania ogólnego zarysu tej problematyki. Choć nie każdy z nas jest zapalonym graczem – każdy może poznać tajniki cyber-kulturowej rozrywki.Choć pojęcie „kultury gier komputerowych” nie zostało precyzyjnie wyjaśnione, intuicyjnie wyczujemy tę subtelność, która wydaje się jednak nie być najistotniejszą. Tytuł oryginału, czyli Game Cultures: Computer Games as New Media zdecydowanie trafniej charakteryzuje przedstawianą tematykę.Niewątpliwą zaletą książki jest posługiwanie się cytatami wielu spośród gamy profesjonalistów: deweloperów, wydawców i samych wielbicieli komputerowej rozrywki. Dostęp do podzielenia się własną opinią uzyskały też prestiżowe firmy jak Pivital Games. Z kolei wypowiedzi osób takich jak Gary Gygax (jeden z pierwszych autorów Dungeons and Dragons) utwierdzają mnie w przekonaniu, że warto było poświęcić własny czas na czytanie.Jeżeli ktoś interesuje się kulturowym aspektem gier komputerowych i chce wzbogacić własne pojęcie o sposobie konstruowania, dystrybuowania, a także sprzedawania gier komputerowych – książka ebook ta z pewnością spełni te oczekiwania.