Kulisy sukcesu wystąpień publicznych okładka

Średnia Ocena:


Kulisy sukcesu wystąpień publicznych

Przemawiaj bez strachu Stanąć przed ludźmi po to, by do nich mówić ― oto sytuacja, której obawiają się aż trzy czwarte z nas. Glassofobia, ponieważ tak się nazywa lęk przed wystąpieniami publicznymi, zdarza się więc bardzo nierzadko i potrafi mocno utrudnić życie, szczególnie osobom, które mimo niej muszą od czasu do czasu przekazać coś kluczowego grupie zebranej w sali konferencyjnej albo przed ekranami komputerów. Na szczęście strach przed przemawianiem można przezwyciężyć, można go pokonać i mówić bez obawy przed popełnieniem błędu, bez uczucia pustki w głowie, z myślą wolną od projekcji w stylu "a jeśli coś pójdzie nie tak i się ośmieszę?". Autorka książki, reporterka radiowa i telewizyjna, twórczyni youtube'owego kanału Kulisy Sukcesu, pokaże Ci, jak się uwolnić od glassofobii i przygotować do mówienia do ludzi w sposób najlepszy z możliwych. Taki, który pozwoli Ci występować bez strachu, a słuchaczom zapewni przyjemność płynącą ze słuchania Twojej wypowiedzi. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Szczegóły
Tytuł Kulisy sukcesu wystąpień publicznych
Autor: Angelika Wielgus-Lach
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Onepress
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Kulisy sukcesu wystąpień publicznych w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Kulisy sukcesu wystąpień publicznych PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.