Czytaj więcej:
Zobacz podgląd Kształtowanie Motywacji Wewnętrznej. Koszty Jakości i Ryzyko pdf poniżej lub w przypadku gdy jesteś jej autorem, wgraj własną skróconą wersję książki w celach promocyjnych, aby zachęcić do zakupu online w sklepie empik.com. Kształtowanie Motywacji Wewnętrznej. Koszty Jakości i Ryzyko Ebook
podgląd online w formacie PDF tylko na PDF-X.PL. Niektóre ebooki nie posiadają jeszcze opcji podglądu, a inne są ściśle chronione prawem autorskim
i rozpowszechnianie ich jakiejkolwiek treści jest zakazane, więc w takich wypadkach zamiast przeczytania wstępu możesz jedynie zobaczyć opis książki, szczegóły,
sprawdzić zdjęcie okładki oraz recenzje.
Podgląd niedostępny.
swojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!
Średnia Ocena:
Kształtowanie Motywacji Wewnętrznej. Koszty Jakości i Ryzyko
Głównym celem książki jest określenie relacji między poziomem i strukturą kosztów jakości odnoszonych do zarządzania kapitałem ludzkim a poziomem ryzyka personalnego. Chodzi o wykazanie, iż ponoszenie tych kosztów jest opłacalne, gdyż przynosi korzyści w postaci niższego ryzyka. Ze względu na szerokie spektrum działań personalnych obarczonych ryzykiem (a są nim obarczone praktycznie wszystkie działania) zdecydowano się na wybór jednego z nich, a mianowicie – kształtowania motywacji wewnętrznej.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Kształtowanie Motywacji Wewnętrznej. Koszty Jakości i Ryzyko |
Autor: | Lipka Anna, Król Małgorzata, Waszczak Stanisław, Winnicka-Wejs Alicja |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Difin |
Rok wydania: | 2010 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Kształtowanie Motywacji Wewnętrznej. Koszty Jakości i Ryzyko PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!