Średnia Ocena:
Kształcenie Zintegrowane Uczniów Niesłyszących w Teorii i Praktyce Edukacyjnej
Zasada integracji treści kształcenia ułatwia nie tylko zrozumienie ustrukturowanej wiedzy i podstawowych technik pracy umysłowej, lecz ma również znaczący wpływ na kształtowanie się trwałych zainteresowań, stanowiących źródło aktywności poznawczej dziecka. Ponadto sprzyja wykorzystywaniu różnorodnych metod nauczania, szczególnie tych aktywizujących, rozbudza motywację w przyswajaniu wiedzy i ćwiczy operatywność w zastosowaniu zdobytych wiadomości i umiejętności do rozwiązywania kłopotów o charakterze teoretycznym i praktycznym. Jej wyjątkową rolę dla wszechstronnego rozwoju dzidziusia podkreślają nie tylko pedagodzy, lecz też psycholodzy, wyjaśniając, że czynności integrujące przekazywaną wiedzę uwzględniają i doskonalą umiejętność syntetycznego spojrzenia [...], ułatwiają opanowanie świeżych treści, służą operatywności zdobytej wiedzy, a także aktywizują zwyczajny stan czynnościowy mózgu, który ma zawsze charakter integracyjny. (Fragment Wstępu)
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Kształcenie Zintegrowane Uczniów Niesłyszących w Teorii i Praktyce Edukacyjnej |
Autor: | Korzon Aniela, Plutecka Katarzyna |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Oficyna Wydawnicza Impuls |
Rok wydania: | 2010 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Kształcenie Zintegrowane Uczniów Niesłyszących w Teorii i Praktyce Edukacyjnej PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!