Średnia Ocena:
Kryzys szkoły. Co możemy zrobić dla naszych dzieci, nauczycieli i rodziców?
Obecny system szkolny charakteryzuje olbrzymia presja związana z nauką, egzaminami i pracą domową. Uczniowie nie są w stanie jej sprostać bez pomocy rodziców. Jesper Juul, duński pedagog i terapeuta, twierdzi, że właśnie to jest głównym powodem wielu konfliktów w domu i napięcia w relacjach z dziećmi. W niniejszej książce pdf JUUL analizuje kłopoty współczesnej szkoły z punktu widzenia ucznia, nauczyciela i rodzica. Jego wieloletnie doświadczenie i wiedza o tym, czego potrzebuje dziecko,a później młody człowiek, nadają jego słowom i radom niezwykłe znaczenie. Nauczycieli namawia do większej odpowiedzialności za wykonywany zawód, a rodziców do zaangażowania i większej wiary w siły i starania własnych dzieci.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Kryzys szkoły. Co możemy zrobić dla naszych dzieci, nauczycieli i rodziców? |
Autor: | Juul Jesper |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | MiND Dariusz Syska |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Kryzys szkoły. Co możemy zrobić dla naszych dzieci, nauczycieli i rodziców? PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!
Recenzje
Bardzo interesująca książka. Szczerze zalecam wszystkim nauczycielom, wychowawcom i rodzicom, zwłaszcza tym sfrustrowanym "dzisiejszą młodzieżą" i wypalonym zawodowo. Twórca przekazuje wspaniałe porady.
Juul zebrał w własnej książce pdf wszystko, co najistotniejsze na temat edukacji. Podkreśla niejednokrotnie moc relacji pomiędzy nauczycielem a uczniem, okazywanie sobie wdzięczności za szkolną codzienność, którą (współ)tworzą (lub powinni) uczniowie, rodzice i nauczyciele. Twórca nie doszukuje się w przyczynach kryzysu szkoły górnolotnych, skomplikowanych przyczyn. Szuka rozwiązań w tym, co człowiekowi najbliższe i najpotrzebniejsze. Pomiędzy innymi w konieczności okazywania szacunku. I jakże odkrywczo stwierdza - nie tylko nauczycielowi. Ponieważ szacunek okazany uczniowi może zaprocentować bardzo. Bardzo mądre myśli, bardzo łatwe i bliskie. Takie łatwe, ze aż trudne.