Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Jak pisać teksty reklamowe? Jak doskonalić swe umiejętności? Jak zaplanować innowację, oryginalną i twórczą reklamę, która przyczyniłaby się do sukcesu kampanii reklamowej? To tylko wybrane zagadnienia, na które czytelnik znajdzie odpowiedź w niniejszej książce. Autorka, dzieląc się własną wiedzą i bogatym doświadczeniem, przedstawia warsztat i narzędzia reklamotwórcy. Wykorzystując zarówno opis (modele, definicje, przykłady), jak i zabawę. Uczy skutecznego posługiwania się słowem, obrazem i muzyką w reklamie. Porusza także tematykę technik kreatywnych w reklamie, sposobów doskonalenia warsztatu copywritera, najwieższych tendencji kreatywnych w reklamie a także kłopot zintegrowania reklamy z innymi fragmentami promocji w spójnym planie marketingowym.Książka zawiera dziesiątki przykładów z praktyki polskiej i zachodniej reklamy. Każdy epizod uzupełniają zapytania do dyskusji, ćwiczenia a także zadania kreatywne. Zamyka ją leksykon żargonu i slangu reklamowego.Pozycja przeznaczona jest dla studentów i uczniów szkół policealnych w dziedzinie marketingu i reklamy, studentów filologii a także pracowników agencji reklamowych.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Kreatywność w reklamie |
Autor: | Murdoch Anna |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wydania: | 2003 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.