![Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji okładka](/image/Kreatywnosc-SA-Droga-do-prawdziwej-inspiracji-okladka.jpg)
Średnia Ocena:
![](/images/demo/legimi.png)
Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji
Kiedy w 1979 roku powstawała Graphics Group, pionierska wytwórnia komputerowych filmów animowanych, nikt nie przypuszczał, że kilkanaście lat potem – pod nazwą Pixar – zrewolucjonizuje ona branżę filmową i zdobędzie nad 30 Oscarów. Ciężko dzisiaj znaleźć kogoś, kto nie słyszał o "Toy Story" czy "Potworach i spółce". Mała wytwórnia odniosła olbrzymi sukces, a kluczem do niego było jej nastawienie: najistotniejsza jest kreatywność.Gdy w 1986 roku inwestorem strategicznym Pixara został Steve Jobs, sprawy potoczyły się jeszcze szybciej. Dzisiaj Ed Catmull, prezes tej wyjątkowej wytwórni, postanowił podzielić się z Tobą własną wiedzą o technikach zarządzania stosowanych w jego firmie. Według Eda tajemnica tkwi w umiejętności stworzenia odpowiedniego środowiska pracy: z przestrzenią, która sprzyja komunikacji, swobodą wyboru sposobu pracy i usuwaniem przeszkód hamujących naturalną kreatywność.Ta książka ebook zawiera mnóstwo sprawdzonych recept na to, by wciąż podkręcać kreatywność, nie zabijać jej biurokracją i uważnie przyglądać się wszystkiemu, co może jej zagrozić.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji |
Autor: | Catmull Ed, Wallace Amy |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | MT Biznes |
Rok wydania: | 2017 |
![](/images/demo/legimi2.png)
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
![Ceneo.pl](http://app.ceneostatic.pl/common/image/logo/ap-logo-transparent-small.png)
Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!