Kreatywni w biznesie okładka

Średnia Ocena:


Kreatywni w biznesie

We współczesnym biznesie wygrywają kreatywni: Apple, Nike, Honda, CD PROJEKT, Reserved – i dużo innych firm, które zatrudniają ludzi kreatywnych. Autor wyjaśnia, czym jest kreatywność, jak wykorzystać ją w biznesie i jak zarządzać firmą kreatywną. Książka ebook zawiera dużo interesujących przykładów ze świata i z Polski praktycznego wykorzystania kreatywności w biznesie. Polskiego czytelnika zainteresują przede wszystkim przykłady polskich firm, które postawiły na kreatywność – i wygrywają. Książka łączy ciekawą narrację z fragmentami poradnika zarówno dla pracodawców, jak i pracowników.

Szczegóły
Tytuł Kreatywni w biznesie
Autor: Fazlagić Jan
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Poltext
Rok wydania: 2015
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Kreatywni w biznesie w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Kreatywni w biznesie PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • Aga H

    Kreatywność to obecnie jedna z najbardziej pożądanych cech przez pracodawców. Jednak jak być kreatywnym pracownikiem? Czy da się być kreatywnym, gdy ponad nami stoi szef i ulegamy presji czasu? Jan Falzagić odpowiada na te pytania. Stworzył on moim zdaniem podręcznik kreatywności. Nadaje się zarówno dla osób, które chcą pracować kreatywnie, lecz też dla pracodawców, którzy chcą mieć kreatywnie pracujący zespół. Korzystając z swojego doświadczenia a także różnego rodzaju teorii autor, twórca kro po kroku przeprowadza nas przez pojęcie kreatywności i metody jej uaktywniania. Rozprawia się on z różnego rodzaju mitami i odpowiada na dużo pytań, które zadawali mu uczestnicy szkoleń. Dzięki temu zostaje rozwiane dużo nurtujących nas kwestii.Książka nie zawiodła mnie. Zawiera wszystkie niezbędne info poparte przykładami z życia codziennego. Twórca pisze w sposób logiczny, zrozumiały dla przeciętnego odbiorcy. Nie używa on wysublimowanego słownictwa, a trudne pojęcia są od razu tłumaczone. Wprowadzonych jest dużo ciekawostek i cytatów z różnorakich dziedzin, takich jak: historia, fizyka czy kultura popularna.Książka podzielona jest na rozdziały, a po każdym z nich wymieniona jest literatura, z której twórca korzystał, co też sądzę za wielki plus. Nie zgadzam się z niektórymi stwierdzeniami, czy pomysłami autora ale całość oceniam bardzo nieźle i na duży plus. Książka ebook jest przystępna dla każdego, więc jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś o kreatywności to warto po nią sięgnąć.

  • Qulturasłowa

    Coraz więcej firm poszukuje kreatywnych pracowników, mówi się o wartości dodanej płynącej z zatrudnienia takiej osoby. Epatujemy kreatywnością, mówimy o niej i deklarujemy bycie osobą kreatywną, starając się podporządkować rynkowym trendom. Co jednak oznacza kreatywność i dlaczego jest tak ceniona zarówno w biznesie, jak i w życiu prywatnym? Czy kreatywność jest cecha wrodzoną i czy jest tożsama z talentem? I – co najistotniejsze – czy kreatywności można się nauczyć? Na te wszystkie zapytania odpowiedzi poszukuje Jan Fazlagić, profesor zarządzania i właściciel firmy szkoleniowej, zajmujący się m.in. badaniami dotyczącymi zaufania w polskim biznesie. W własnej książce pdf „Kreatywni w biznesie”, opublikowanej nakładem wydawnictwa Poltext. przedstawia najistotniejsze aspekty kreatywności zwracając jednocześnie uwagę, iż w obliczu gwałtownie zmieniającej się rzeczywistości, wykorzystanie zasobu (kreatywności) będącego w posiadaniu każdego człowieka, jest niemalże koniecznością. Twórca obala też dużo mitów dotyczących kreatywności podkreślając, iż dla sukcesu organizacji kreatywność pojedynczej jednostki nie jest wystarczająca. Po książkę zatem powinni sięgnąć zarówno biznesmeni, którzy szukają świeżych dróg rozwoju własnych firm, jak i osoby zainteresowane samodoskonaleniem, wspinaniem się na kolejne szczeble świadomości i … kreatywności. Książka ebook składa się z siedmiu rozdziałów, przybliżających czytelnikowi podstawowe aspekty kreatywności, dwóch epizodów prezentujących dobre praktyki w biznesie a także dodatków, w których znajdziemy opis technik zwiększających kreatywność pracowników a także test, dzięki któremu ustalimy dominującą półkulę mózgową. W kolejnych rozdziałach zgłębiać będziemy zagadnienie kreatywności, zastanawiając się, czym tak naprawdę kreatywność jest i jakie są czynniki ją determinujące, zastanowimy się, kiedy możemy mówić o myśleniu kreatywnym a także zdiagnozujemy stosunek biznesu do kreatywności. Obalimy też dużo niesłusznych założeń dotyczących kreatywności, jak choćby przekonanie, że nie każdy jest kreatywny.Wraz z autorem charakteryzować będziemy kreatywnego pracownika, poszukując właściwych cech takiej osoby, dowiemy się również, cze kreatywności można się nauczyć. W rozdziale trzecim zgłębiać będziemy natomiast istotę procesu kreatywnego, wyodrębniając w nim konwergencję i dywergencję. Poznamy kilka podstawowych teorii objaśniających istotę procesu twórczego a także różnorakie rodzaje twórczości. Fazlagić, na łamach książki, zastanawia się też ponad wpływem otoczenia, wyodrębniając fragmenty współtworzące to sprzyjające kreatywności środowisko, odnosząc się też w tym kontekście do przestrzeni biurowej. Twórca odpowiada też na zapytanie odnośnie motywowania do kreatywności, przytaczając podstawowe teorie motywacji i wysuwając kontrowersyjną dla wielu osób tezę, iż pieniądze nie są skutecznym motywatorem. Dowiemy się również, w jaki sposób można kreatywność zmierzyć (i czy to w ogóle jest możliwe), zastanowimy się również, jak wygląda CV osoby kreatywnej i w jaki sposób zarządzać kreatywną firmą. Zapoznamy się też z przykładami wykorzystania kreatywności w polskich przedsiębiorstwach, a przytoczone historie mogą stanowić niewyczerpane źródło inspiracji, podobnie zresztą jak konkursy na kreatywne rozwiązania, do których organizowania twórca zachęca. Dzięki dodatkowi obejmującemu podstawowe techniki zwiększające kreatywność mamy możliwość wybrać te, które najlepiej sprawdzą się w naszej sytuacji i przyniosą największą korzyść firmie, zaś stanowiący integralną element książki test, pozwoli zidentyfikować dominującą półkulę mózgową.Książka „Kreatywność w biznesie” daleka jest od poradnikowej formuły, choć nie jest to też praca naukowa. Napisana przystępnym językiem, zwracająca uwagę na praktyczną stronę zagadnienia, jest swego rodzaju kompendium wiedzy na temat kreatywności a także jej przydatności nie tylko w biznesie, lecz i na prywatnym gruncie. Podczas lektury książki odkrywamy czynniki determinujące kreatywność i tym samym zyskujemy realny wpływ na jej poziom, a także przekonujemy się, dlaczego kreatywność jest taka ważna. To wszystko pozwala nam dostrzec (i mam nadzieję wykorzystać) szansę, jaką daje rozwijanie kreatywności!Justyna GulQulturasłowa