Konsumpcja odpowiedzialna - wyzwania dla zarządzania rozwojem okładka

Średnia Ocena:


Konsumpcja odpowiedzialna - wyzwania dla zarządzania rozwojem

W publikacji podjęto ambitną próbę nowego podejścia do procesów konsumpcji od strony podmiotowej – cech zachowań człowieka występującego w roli konsumenta, ujęcia nawiązującego bezpośrednio do świadomości człowieka a także do jednej z najistotniejszych kategorii – jego odpowiedzialności. W monografii przeprowadzono empiryczną weryfikację procedur umożliwiających implementację konsumpcji odpowiedzialnej w procesy zarządzania rozwojem zrównoważonym i trwałym, a także stopnia, w jakim program kształcenia umożliwia wdrażanie modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną. W książce pdf autorka przedstawiła: ­rozwój zrównoważony i trwały jako koncepcję i zasadę zarządzania, ­świadomość i konsumpcję jako kategorie nadrzędne w zarządzaniu rozwojem, ­procedury umożliwiające zarządzanie konsumpcją odpowiedzialną, ­konstrukcję modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną.

Szczegóły
Tytuł Konsumpcja odpowiedzialna - wyzwania dla zarządzania rozwojem
Autor: Wróbel Magdalena
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: CeDeWu Sp. z o.o.
Rok wydania: 2017
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Konsumpcja odpowiedzialna - wyzwania dla zarządzania rozwojem w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Konsumpcja odpowiedzialna - wyzwania dla zarządzania rozwojem PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.