Średnia Ocena:
Konsument wierny jak pies
Lojalność... Klucz do sukcesu w biznesie. Przepis na markę kochaną przez wiernych jej konsumentów.Lojalność wymaga uwagi, zaangażowania, planu. Wymaga też działania – nierzadko trudnego i czasochłonnego. Jednak lojalny klient nie kieruje się ceną, dostępnością, a nawet jakością. Liczy się dla niego wartość płynąca z faktu korzystania z TEJ właśnie marki. Lojalność zmienia konsumentów z użytkowników produktów w „wyznawców” marki. Marki, która nie boi się dekoniunktury, konkurencji czy potyczki cenowej. Dzięki lojalności klientów marka zwiększa własny zasięg komunikacyjny i poszerza rynek zbytu za pomocą najlepszej możliwej reklamy – rekomendacji. W ten sposób zdobywa nierzadko nowych, wiernych klientów...Maciej Tesławski do współtworzenia książki zaprosił przyjaciół – praktyków marketingu. Dzięki temu publikacja staje się pełniejsza, przybierając formę rozmowy i wymiany doświadczeń wielu osób. Z książki dowiesz się: jak przemienić konsumentów w „wyznawców” własnej marki, jakie narzędzia w tym celu wykorzystać, jak stworzyć angażujący program lojalnościowy. „Konsument wierny jak pies” to książka, która zapewnia wyłącznie praktyczną wiedzę na temat marketingu relacji, sposobów budowania lojalności i prawdziwie lojalnościowych programów.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Konsument wierny jak pies |
Autor: | Tesławski Maciej |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Słowa i Myśli |
Rok wydania: | 2016 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Konsument wierny jak pies PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!