Średnia Ocena:
Konsument na rynku usług
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki zachowań konsumentów na rynku usług, a także zbadanie, czy na decyzje konsumentów a także czynniki kształtujące ich zachowania wpływa specyfika wybranych rynków usług. Autorzy badają: jak przeobraża się rynek usług w Polsce i w Unii Europejskiej, jak kształtuje się ten rynek w kontekście współczesnych uwarunkowań, jakie działania marketingowe są na nim prowadzone, jak zachowują się konsumenci na poszczególnych rynkach usług, jakie czynniki wpływają na ich zachowania nabywcze. Monografia jest kierowana do studentów i nauczycieli kierunków ekonomicznych jako pomoc do wykładów i ćwiczeń z przedmiotów: Zachowania nabywców, Marketing usług, Zarządzanie usługami, a także jako lektura uzupełniająca z przedmiotów: Zarządzanie marketingowe, Podstawy marketingu. Sięgną po nią też osoby prowadzące szkolenia z zakresu zachowań nabywców i zarządzania usługami, a także słuchacze studiów podyplomowych i doktoranckich, związanych z marketingiem i zarządzaniem. "Powstanie tak obszernej książki jest wynikiem wieloletnich badań naukowych i pracy dydaktycznej twórców związanych z Uniwersytetem Szczecińskim, specjalizujących się w problematyce badania sfery usług w jej wielu przekrojach, czego wyraźnym dowodem jest zwłaszcza empiryczna element monografii. (…) Czytelnicy odnajdą tu uporządkowaną, przydatną wiedzę o współczesnym sektorze usług i procesach sprzyjających rozwojowi konsumpcji zróżnicowanych rodzajowo usług. Na rynku wydawniczym od wielu lat brakuje pozycji tak kompleksowo i nowocześnie opisującej problematykę usług od strony popytu i konsumenta. Wydaje się, że ta publikacja nieźle zapełni widoczną lukę wydawniczą w tym obszarze". Dr hab. Mirosława Pluta-Olearnik, prof. UE we Wrocławiu, Katedra Podstaw Marketingu Uwaga! Ebook chroniony przez Adobe DRM. Otworzysz go za pomocą Adobe Digital Editions (ADE).
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Konsument na rynku usług |
Autor: | Rosa Grażyna |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo C.H. Beck |
Rok wydania: | 2015 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Konsument na rynku usług PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!