Średnia Ocena:
Konstruowanie znaczeń religii w szkole
"Praca dotyczy bardzo ważnej problematyki, analizowanej w sposób innowacyjny, trudny i bardzo rzetelny. Innowacyjnością i rzetelnością charakteryzuje się zarówno jej element teoretyczna, jak i empiryczna. Do wysokiej oceny studium przyczynia się w szczególności ostatni epizod książki. Zawarte są w nim wyjątkowo interesujące wnioski z badań empirycznych odniesione do tez teoretycznych pracy, omówione ważne strategie konstrukcjonistyczne a także przeanalizowane najistotniejsze różnice pomiędzy znaczeniami religii w kontekście trzech głównych fragmentów procesu konstruowania: języka, władzy i wiedzy." Z recenzji prof. dr hab. Grażyny Skąpskiej "To książka ebook z pogranicza socjologii religii, socjologii wiedzy i ogólnych zagadnień teorii socjologicznych, ze szczególnym uwzględnieniem teorii konstrukcjonizmu, kłopotów poznania i komunikowania. Twórca wykazał się dużą kulturą teoretyczną, erudycją i należytą skrupulatnością w analizie materiału empirycznego. Na uznanie zasługuje również zachowanie przez niego koniecznej dyscypliny językowej i neutralności aksjologicznej, o co wcale niełatwo, gdy w Polsce bada się tak drażliwy społecznie i politycznie temat, jak nauczanie religii w szkole." Z recenzji dra hab. Wojciecha Pawlika, prof. UW
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Konstruowanie znaczeń religii w szkole |
Autor: | Zwierżdżyński Marcin K. |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Zakład Wydawniczy Nomos |
Rok wydania: | 2014 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Konstruowanie znaczeń religii w szkole PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!