Konkurencja regulacyjna w prawie spółek okładka

Średnia Ocena:


Konkurencja regulacyjna w prawie spółek

Przedmiotem niniejszej monografii jest zjawisko konkurencji regulacyjnej w niemal spółek. Twórca przyjął w niej założenie, że konkurencja regulacyjna w niemal spółek może rzeczywiście zaistnieć i że może być przy tym konkurencją efektywną, tzn. prowadzącą do efektywnych ekonomicznie a także sprawiedliwych społecznie rezultatów, pod tym wszakże warunkiem, że uprzednio zostanie stworzony określony metaporządek prawny, który będzie rządził zarówno postępowaniem poszczególnych państw tworzących prawo spółek, jak również zachowaniami poszczególnych spółek, ich założycieli a także wspólników, i który będzie tym samym nadawał tejże konkurencji regulacyjnej stosowne ramy prawne (tzw. porządek konkurencyjny).  Celem autora niniejszej pracy stało się zidentyfikowanie i wskazanie tych właśnie konstytutywnych fragmentów metaporządku prawnego, które mogą sprawić, że konkurencja regulacyjna w niemal spółek stanie się konkurencją w pełni efektywną.

Szczegóły
Tytuł Konkurencja regulacyjna w prawie spółek
Autor: Szydło Marek
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2008
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Konkurencja regulacyjna w prawie spółek w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Konkurencja regulacyjna w prawie spółek PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.