Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Książka ebook pokazuje nowoczesne, interdyscyplinarne ujęcie zagadnień identyfikowanych i charakteryzowanych poprzez projektowanie, implementację i skuteczność działań w obszarze zarządzania i marketingu w sferze kultury. Modelowe rozwiązania uzupełniają studia przypadków, przykłady praktycznego wykorzystania strategii a także przedsięwzięć marketingowych instytucji kultury.Zawartość opracowania obejmuje charakterystykę działań z zastosowaniem modeli uwzględniających specyfikę obszaru a także przedsięwzięć podkreślających w praktycznych rozwiązaniach pasję i determinację osób zajmujących się w różnoraki sposób i w różnorakim zakresie kulturą.Problematyka badań dotyczy upowszechniania kultury – jej uwarunkowań i strategii, marketingu w funkcjonowaniu instytucji kultury, muzyki w kulturze a także istoty marketingu w biznesie muzycznym. Dobór problematyki i jej układ strukturalny pozwoliły na porządkowanie zagadnień w odniesieniu do typu instytucji kultury, walorów Euroregionu Śląsk Cieszyński, wybranych fragmentów aktywności marketingowej a także rodzaju sztuki.Walory aplikacyjne pokazywanych badań dokumentują pragmatyzm opisanych przedsięwzięć i rozwiązań.Mamy nadzieję, że prezentowany zakres zagadnień i odniesienia do praktyki działań staną się interesującą lekturą dla tych, którzy związani są w różnorakim zakresie z kulturą, którzy zarządzają instytucją kultury a także tworzą jej dzieła.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury |
Autor: | Opracowanie zbiorowe |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | CeDeWu Sp. z o.o. |
Rok wydania: | 2014 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.