Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury okładka

Średnia Ocena:


Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury

Książka ebook pokazuje nowoczesne, interdyscyplinarne ujęcie zagadnień identyfikowanych i charakteryzowanych poprzez projektowanie, implementację i skuteczność działań w obszarze zarządzania i marketingu w sferze kultury. Modelowe rozwiązania uzupełniają studia przypadków, przykłady praktycznego wykorzystania strategii a także przedsięwzięć marketingowych instytucji kultury.Zawartość opracowania obejmuje charakterystykę działań z zastosowaniem modeli uwzględniających specyfikę obszaru a także przedsięwzięć podkreślających w praktycznych rozwiązaniach pasję i determinację osób zajmujących się w różnoraki sposób i w różnorakim zakresie kulturą.Problematyka badań dotyczy upowszechniania kultury – jej uwarunkowań i strategii, marketingu w funkcjonowaniu instytucji kultury, muzyki w kulturze a także istoty marketingu w biznesie muzycznym. Dobór problematyki i jej układ strukturalny pozwoliły na porządkowanie zagadnień w odniesieniu do typu instytucji kultury, walorów Euroregionu Śląsk Cieszyński, wybranych fragmentów aktywności marketingowej a także rodzaju sztuki.Walory aplikacyjne pokazywanych badań dokumentują pragmatyzm opisanych przedsięwzięć i rozwiązań.Mamy nadzieję, że prezentowany zakres zagadnień i odniesienia do praktyki działań staną się interesującą lekturą dla tych, którzy związani są w różnorakim zakresie z kulturą, którzy zarządzają instytucją kultury a także tworzą jej dzieła.

Szczegóły
Tytuł Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury
Autor: Opracowanie zbiorowe
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: CeDeWu Sp. z o.o.
Rok wydania: 2014
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.