Średnia Ocena:
Koncepcje i Modele Koncepcji Pracowniczych w Zarządzaniu
Kompetencje pracownicze to jedno z ważnych zagadnień na gruncie nauk o zarządzaniu. Teoretycy i praktycy, jak też klasycy i współcześni badacze zgodnie przyjmują, iż wiodącym czynnikiem rozwoju przedsiębiorstw a także podnoszenia sprawności zespołowych form organizacji pracy są kompetencje pracownicze, na bazie których członkowie organizacji podejmują decyzje i działania a także osiągają zamierzone cele.Książka zawiera prezentację najistotniejszych typowych a także współczesnych koncepcji i modeli kompetencji pracowniczych w zarządzaniu a także metodyczne podstawy badania kompetencji pracowniczych. Typowa interpretacja kompetencji pracowniczych odpowiada normatywom prekursorów nauk o zarządzaniu, natomiast współczesna ściśle koresponduje z rozwojem nowoczesnych koncepcji i metod zarządzania. W świetle przeprowadzonych rozważań ukazano kapitał intelektualny i samoorganizację, jako odniesienie zasobów i organizacji pracy współczesnego przedsiębiorstwa. W książce pdf dokonano prezentacji ewolucji roli czynnika ludzkiego organizacji a także charakterystyki ważnych obszarów problemowych dotyczących kierowania pracownikami we współczesnej organizacji.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Koncepcje i Modele Koncepcji Pracowniczych w Zarządzaniu |
Autor: | Jabłoński Marek |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | CeDeWu Sp. z o.o. |
Rok wydania: | 2011 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Koncepcje i Modele Koncepcji Pracowniczych w Zarządzaniu PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!