Komunikowanie polityczne 2.0. Analiza amerykańskiej i polskiej kampanii prezydenckiej okładka

Średnia Ocena:


Komunikowanie polityczne 2.0. Analiza amerykańskiej i polskiej kampanii prezydenckiej

Tom 22. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. "Autora interesuje przede wszystkim to, jak budować skuteczne i długofalowe strategie komunikacyjne, uwzględniające nie tylko realia kształtowane przez czynniki społeczne, ekonomiczne, kulturowe czy międzynarodowe, lecz także analogiczne działania podejmowane przez innych liczących się na scenie politycznej partnerów, a jednocześnie konkurentów w potyczce o władzę. Twórca słusznie zwraca uwagę na fakt, iż współcześnie skuteczne mogą być jedynie multimedialne strategie komunikacyjne, zakładające synergię mediów. Bardzo interesująco został opisany wynik świeżych mediów w procesie komunikacji politycznej. Twórca przedstawił także najbardziej, jak dotąd, rozbudowaną w polskiej literaturze przedmiotu analizę wpływu Internetu, w tym zwłaszcza mediów społecznościowych na budowanie zaangażowania ich użytkowników w kampanii wyborczej." prof. dr hab. Grażyna Ulicka, Uniwersytet Warszawski "Rozprawa wpisuje się w aktualną fazę modernizacji komunikacji politycznej, ujmuje ją z perspektywy public relations, czyli zorganizowanej komunikacji społecznej. Podejmuje kluczowy i aktualny temat, łącząc rozważania teoretyczne z analizą konkretnych przypadków, Stanów Zjednoczonych i Polski. Zwraca twórca uwagę na potencjał świeżych mediów i kultury politycznej, jako kultury uczestnictwa w rozwoju kampanii wyborczych, wskazując na wpływ tych pierwszych na formy komunikowania politycznego, zwłaszcza w kontekście modelu doskonałości public relations. Nowatorsko łączy fragmenty polityczne i społeczno-komunikacyjne, formułuje ciekawe wnioski i pewne sugestie praktyczne." prof. dr hab. Tomasz Goban-Klas, Uniwersytet Jagielloński

Szczegóły
Tytuł Komunikowanie polityczne 2.0. Analiza amerykańskiej i polskiej kampanii prezydenckiej
Autor: Przybysz Łukasz
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Komunikowanie polityczne 2.0. Analiza amerykańskiej i polskiej kampanii prezydenckiej w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Komunikowanie polityczne 2.0. Analiza amerykańskiej i polskiej kampanii prezydenckiej PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.