Komunikacja wizualna w prasie i w mediach elektronicznych okładka

Średnia Ocena:


Komunikacja wizualna w prasie i w mediach elektronicznych

Książka ebook jest pierwszą publikacją na krajowym rynku wydawniczym, w której kłopot komunikacji wizualnej w prasie i w mediach elektronicznych jest omawiany z wielu punktów widzenia w jednym tomie. Jest to praca zbiorowa praktyków a także wykładowców akademickich z wielu krajowych uczelni. Obrazowa forma porozumiewania się ludzi jest bardzo odległa i słynna niemalże od początku świata. Właściwie nie wiadomo, czy pierwszym narzędziem porozumiewania się było słowo, czy obraz. O początkach obydwu modeli komunikowania wiemy tyle samo: z okresu przedhistorycznego zachowały się malunki naskalne z Ziemi Arnhema w północnej Australii, z grot Lascaux w południowej Francji, z Tassili z północy Algierii, lecz za Ewangelią św. Jana powtarzamy: „na początku było Słowo...”, które utożsamia się z Bogiem, a więc początkiem świata.

Szczegóły
Tytuł Komunikacja wizualna w prasie i w mediach elektronicznych
Autor: Opracowanie zbiorowe
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Poltext
Rok wydania: 2013
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Komunikacja wizualna w prasie i w mediach elektronicznych w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Komunikacja wizualna w prasie i w mediach elektronicznych PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.