Komunikacja wizualna. Public relations, reklama, branding okładka

Średnia Ocena:


Komunikacja wizualna. Public relations, reklama, branding

Autorka w własnej książce pdf postanowiła przybliżyć czytelnikom trudną sztukę kreowania wizerunku osób, przedsiębiorstw i produktów. Pierwsza element książki zatytułowana „komunikacja wizualna” obejmuje zagadnienia z zakresu autoprezentacji osób. Znajdują się w niej porady dotyczące kreowania wszystkich fragmentów swego image'u – wyglądu zewnętrznego, stroju, zachowania. Podejmuje także kłopot mowy ciała i stereotypów związanych z wyglądem. Druga element książki nosi tytuł „Public Relations” i poświęcona jest kwestiom związanym z kreowaniem wizerunku przedsiębiorstw. Doradza jak efektywnie współpracować z mediami, zewnętrznym i wewnętrznym środowiskiem firmy, a także jak zadbać o swą wiarygodność w sytuacjach kryzysowych. Kolejna element – „Reklama” – skupia się na analizie najistotniejszych technik i nośników reklamy a także ich roli w procesie kreowania wizerunku towarów i usług. Podpowiada, które z nich są najskuteczniejsze w przypadku promocji poszczególnych produktów, a które zupełnie się w tej funkcji nie sprawdzają. Ostatnia element – „Branding” – obejmuje kwestie związane z kreowaniem marki, takie jak tworzenie jej nazwy, określenie wyróżników, pozycjonowanie a także mierzenie jej wartości i lojalności względem niej. Adresatem książki są przyszli studenci, a także studenci kierunków medialnych, kadra akademicka, szkoleniowcy, pracownicy korporacji, przedsiębiorcy i ludzie biznesu, którzy interesują się kreacją wizerunku.

Szczegóły
Tytuł Komunikacja wizualna. Public relations, reklama, branding
Autor: Bronowicz Monika
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Astrum
Rok wydania: 2017
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Komunikacja wizualna. Public relations, reklama, branding w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Komunikacja wizualna. Public relations, reklama, branding PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • Tirtinia

    "Komunikacja wizualna" to książka, która zawiera najistotniejsze info w pigułce dotyczące kreowania swojego wizerunku, wizerunku marki i produktów. To książka, która nie tylko przyda się studentom reklamy, choć głównie do nich jest skierowana, ale też osobom, które zakładają własne firmy i chcą poznać tajniki promocji. Napisana dość prostym językiem, ciut słownictwa branżowego, lecz ogólnie da się wszystko zrozumieć.