Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Autorka w własnej książce pdf postanowiła przybliżyć czytelnikom trudną sztukę kreowania wizerunku osób, przedsiębiorstw i produktów. Pierwsza element książki zatytułowana „komunikacja wizualna” obejmuje zagadnienia z zakresu autoprezentacji osób. Znajdują się w niej porady dotyczące kreowania wszystkich fragmentów swego image'u – wyglądu zewnętrznego, stroju, zachowania. Podejmuje także kłopot mowy ciała i stereotypów związanych z wyglądem. Druga element książki nosi tytuł „Public Relations” i poświęcona jest kwestiom związanym z kreowaniem wizerunku przedsiębiorstw. Doradza jak efektywnie współpracować z mediami, zewnętrznym i wewnętrznym środowiskiem firmy, a także jak zadbać o swą wiarygodność w sytuacjach kryzysowych. Kolejna element – „Reklama” – skupia się na analizie najistotniejszych technik i nośników reklamy a także ich roli w procesie kreowania wizerunku towarów i usług. Podpowiada, które z nich są najskuteczniejsze w przypadku promocji poszczególnych produktów, a które zupełnie się w tej funkcji nie sprawdzają. Ostatnia element – „Branding” – obejmuje kwestie związane z kreowaniem marki, takie jak tworzenie jej nazwy, określenie wyróżników, pozycjonowanie a także mierzenie jej wartości i lojalności względem niej. Adresatem książki są przyszli studenci, a także studenci kierunków medialnych, kadra akademicka, szkoleniowcy, pracownicy korporacji, przedsiębiorcy i ludzie biznesu, którzy interesują się kreacją wizerunku.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Komunikacja wizualna. Public relations, reklama, branding |
Autor: | Bronowicz Monika |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Astrum |
Rok wydania: | 2017 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.
Recenzje
"Komunikacja wizualna" to książka, która zawiera najistotniejsze info w pigułce dotyczące kreowania swojego wizerunku, wizerunku marki i produktów. To książka, która nie tylko przyda się studentom reklamy, choć głównie do nich jest skierowana, ale też osobom, które zakładają własne firmy i chcą poznać tajniki promocji. Napisana dość prostym językiem, ciut słownictwa branżowego, lecz ogólnie da się wszystko zrozumieć.