Czytaj więcej:
Zobacz podgląd Komunikacja wizerunkowa. Public relations. Reklama. Branding pdf poniżej lub w przypadku gdy jesteś jej autorem, wgraj własną skróconą wersję książki w celach promocyjnych, aby zachęcić do zakupu online w sklepie empik.com. Komunikacja wizerunkowa. Public relations. Reklama. Branding Ebook
podgląd online w formacie PDF tylko na PDF-X.PL. Niektóre ebooki nie posiadają jeszcze opcji podglądu, a inne są ściśle chronione prawem autorskim
i rozpowszechnianie ich jakiejkolwiek treści jest zakazane, więc w takich wypadkach zamiast przeczytania wstępu możesz jedynie zobaczyć opis książki, szczegóły,
sprawdzić zdjęcie okładki oraz recenzje.
Podgląd niedostępny.
swojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!
Średnia Ocena:
Komunikacja wizerunkowa. Public relations. Reklama. Branding
Komunikacja wizerunkowa jest czymś innym niż komunikacja wizualna. Ta pierwsza obejmuje zagadnienia z zakresu public relations, reklamy i brandingu, także autoprezentacji. Stąd w książce pdf znajdują się porady dotyczące kreowania wszystkich fragmentów swego image'u – wyglądu zewnętrznego, stroju, zachowania. Książka przybliża czytelnikom trudną sztukę kreowania nie tylko swojego wizerunku, lecz także osób, przedsiębiorstw i produktów. Adresatami książki są osoby, którym niezbędna jest wiedza związana z kreacją swojego wizerunku, wizerunku swojej firmy.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Komunikacja wizerunkowa. Public relations. Reklama. Branding |
Autor: | Bronowicz Monika |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Astrum |
Rok wydania: | 2015 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Komunikacja wizerunkowa. Public relations. Reklama. Branding PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!