Komunikacja naukowa w środowisku cyfrowym. Badania, zasoby, użytkownicy okładka

Średnia Ocena:


Komunikacja naukowa w środowisku cyfrowym. Badania, zasoby, użytkownicy

Monografia odzwierciedla zainteresowania naukowe teoretyków i praktyków, którzy w własnej działalności badawczej albo wdrożeniowej zajmują się różnorakimi aspektami komunikacji naukowej w środowisku cyfrowym. W zamyśle nie jest więc pełną panoramą wiedzy o wirtualnym obiegu przekazów naukowych, ale wycinkowym obrazem stanu badań i refleksji teoretycznej na ten temat, tak jak przedstawia się on w roku 2014. Problematyka tomu obejmuje modelowanie procesów i aktualny kontekst prawny komunikacji naukowej w sieci, tworzenie i zarządzanie zbiorami dokumentów cyfrowych w ramach Zielonej Drogi dostępu do publikacji naukowych, optymalizacji katalogów bibliotecznych i rejestracji bibliograficznej dorobku naukowego pracowników uczelni a także różnorodne zagadnienia związane z badaniem potrzeb użytkowników informacji cyfrowej.

Szczegóły
Tytuł Komunikacja naukowa w środowisku cyfrowym. Badania, zasoby, użytkownicy
Autor: Opracowanie zbiorowe
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: SBP
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Komunikacja naukowa w środowisku cyfrowym. Badania, zasoby, użytkownicy w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Komunikacja naukowa w środowisku cyfrowym. Badania, zasoby, użytkownicy PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.