Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
"Książkę Rafała Janowicza „Komunikacja marketingowa w architekturze” przeczytają z pewnością specjaliści (urbaniści, architekci, teoretycy i praktycy komunikacji marketingowej). Przeczytają ją jednak także z uwagą miejscy aktywiści, którzy walczą z „zaśmieceniem” licznymi reklamami codziennie przemierzanej przez nas przestrzeni, a także ci z mieszkańców miast, którzy ich w tej potyczce wspierają. Reklam i innych komunikatów marketingowych jest dzisiaj tak wiele, że nieustanny się one fragmentem przekształcającym architekturę (zarówno jej tworzenie, jak i percepcję). Znajdziemy w książce pdf przykłady rozwiązań zdecydowanie złych, tworzących „efekt choinki”, lecz i dobrych, starannie przemyślanych. Rafała Janowicza interesuje jednak nie tylko stan faktyczny, lecz i jego poprawa. Od wizualnej komunikacji marketingowej w miastach raczej w najbliższym okresie nie uciekniemy, konieczna jest więc przemiana podejścia do niej architektów. Janowicz przekonuje, że tylko czynny udział architektów w jej tworzeniu przy jednoczesnej zmianie obowiązujących dziś regulacji prawnych pozwoli na poprawę jakości przestrzeni, na której „zaśmiecenie” słusznie narzekamy. Przeprowadzona przez Autora argumentacja jest starannie uporządkowana i przejrzysta, a fakt, iż analizom towarzyszy bogata dokumentacja fotograficzna dodatkowo wzmacnia atrakcyjność książki".Prof. dr bab. Anna Zeidler-Janiszewska - przewodnicząca Komisji Konkursowej
| Szczegóły | |
|---|---|
| Tytuł | Komunikacja marketingowa w architekturze |
| Autor: | Janowicz Rafał |
| Rozszerzenie: | brak |
| Język wydania: | polski |
| Ilość stron: | |
| Wydawnictwo: | Narodowe Centrum Kultury |
| Rok wydania: | |
| Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
|---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.