Komunikacja Niewerbalna w Interakcjach Międzyludzkich okładka

Średnia Ocena:


Komunikacja Niewerbalna w Interakcjach Międzyludzkich

Czym jest komunikacja? Jakie są relacje pomiędzy zachowaniem niewerbalnym a werbalnym? W jaki sposób komunikacja niewerbalna wpływa na kształt naszego życia codziennego? Czy mowa ciała jest umiejętnością nabytą, czy również cechą wrodzoną i instynktowną? Czy prawdą jest, że niektórzy z nas potrafią skuteczniej niż inni komunikować własne myśli twarzą, tonem głosu i innymi sygnałami płynącymi z ciała? Odpowiedzi na te i inne zapytania znajdziecie w książce pdf pt. "Komunikacja niewerbalna w interakcjach międzyludzkich" - podstawowym podręczniku z zakresu komunikacji niewerbalnej. Niniejsza publikacja zawiera materiał teoretyczny i badawczy opracowany przez naukowców pochodzących z różnorakich środowisk akademickich i reprezentujących wielorakie dyscypliny wiedzy - teorię komunikacji, doradztwo, psychologię, psychiatrię, językoznawstwo, socjologię, zarządzanie i dużo innych.

Szczegóły
Tytuł Komunikacja Niewerbalna w Interakcjach Międzyludzkich
Autor: Knapp Mark L.
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Astrum
Rok wydania: 1997
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Komunikacja Niewerbalna w Interakcjach Międzyludzkich w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Komunikacja Niewerbalna w Interakcjach Międzyludzkich PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.