Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Podjęta tematyka rozważań sytuuje się na styku dwóch wielkich obszarów dociekań pedagogicznych. Z jednej strony obejmuje kłopot pedeutologiczny, dociekając, w jakie kompetencje powinien być wyposażony współczesny nauczyciel, z drugiej zaś – aktualne kłopoty teorii wychowania estetycznego przez zawężenie podmiotu badań do nauczycieli muzyki. W pierwszej rozdziale skoncentrowano się na roli technologii informacyjno-komunikacyjnej we współczesnej pedagogice, ze specjalnym uwzględnieniem edukacji estetycznej, co każe też zastanowić się ponad obecnością świeżych mediów w sztuce. Przedstawione są tu stanowiska zarówno pedagogów, jak i teoretyków sztuki (tu głównie Ryszarda W. Kluszczyńskiego) na temat udziału świeżych mediów w obydwu rozpatrywanych obszarach. Drugi epizod dotyczy pojęcia kompetencji informatycznych nauczyciela muzyki. Opisano w nim kompetencje a także poddano analizie dokumenty określające postulowany stan kompetencji informatycznych nauczycieli muzyki, a także ich naturalne rozwinięcie, jakim są programy kształcenia kandydatów na nauczycieli muzyki w uczelniach regionu łódzkiego. W kolejnym rozdziale zawarto metodologię badań, zarówno ilościowych, jak i jakościowych. Prócz przedmiotu badań, celów, metod, technik, narzędzi, omówiono też samą organizację badań.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Kompetencje informatyczne nauczycieli muzyki |
Autor: | Soszyński Piotr |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Rok wydania: | 2014 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.