Średnia Ocena:
Komandosi w białych kołnierzykach. Metody zarządzania stosowane przez najlepszych menedżerów. Wydanie II
Menedżerowie do zadań specjalnych Dlaczego warto uczyć się zarządzania od strażaków, komandosów czy kierowników wypraw wysokogórskich? Jakie cenne porady mogą przekazać polskiemu menedżerowi szefowie ekspedycji ratunkowych? Ich ludzie delegowani są do najtrudniejszych zadań. Nierzadko ryzykują życiem. Na planowanie, wykonanie zadania i powrót z misji mają nierzadko bardzo mało czasu. A jednak odnoszą sukcesy. Jak to robią? Rafał Szczepanik twierdzi, że działają w najprostszy możliwy sposób. Prezentuje też, jak przeszczepić ich zasady na grunt biznesu i zastosować w codziennej potyczce - za biurkiem i w sali konferencyjnej. "Komandosi w białych kołnierzykach" to opowieść menedżerska, w której wartka, sensacyjna narracja przeplata się z wątkami edukacyjnymi. Twórca stawia tezę, iż zarządzanie firmą, organizacją, zespołem ludzi (innymi słowy, bycie menedżerem) w wielu momentach stawia przed szefem zadania podobne do tych, jakie stoją przed dowódcą jednostki do misji specjalnych. Tyle, że jest mniej niebezpieczne... Drugie wydanie książki zostało wzbogacone dodatkami, w których opisana jest specyfika polskiego menedżera i rodzime style zarządzania.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Komandosi w białych kołnierzykach. Metody zarządzania stosowane przez najlepszych menedżerów. Wydanie II |
Autor: | Szczepanik Rafał |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Onepress |
Rok wydania: | 2013 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Komandosi w białych kołnierzykach. Metody zarządzania stosowane przez najlepszych menedżerów. Wydanie II PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!