Kod miłosierdzia, czyli sekret udanych relacji okładka

Średnia Ocena:


Kod miłosierdzia, czyli sekret udanych relacji

Dla każdego, kto chce żyć szczęśliwie i mieć poukładane relacje z innymi ważne jest zamykanie bolesnej przeszłości. Nikt, kogo boli przeszłość i nie potrafi się od niej uwolnić, nie będzie żył w pełni tu i teraz. Zamykanie przeszłości, która nam ciąży, wymaga pojednania i naprawy naszych relacji na trzech poziomach. Po pierwsze z Panem Bogiem, po drugie z samym sobą, po trzecie z innymi ludźmi. Tylko wtedy, kiedy przejdziemy ścieżkę miłosiernej miłości w takiej kolejności, możemy mówić o zamknięciu przeszłości i szczęściu płynącym z tworzenia zdrowych i dojrzałych więzi. Jak wykorzystać miłosierdzie do poprawy sytuacji życiowej, własnej i własnych bliskich? Co zrobić, aby, być może po raz pierwszy od dawna, poczuć ulgę i miłość wypełniającą własne serce? O tym wszystkim można przeczytać w najwieższej publikacji ks. Marka Dziewieckiego "Kod miłosierdzia. Zamykanie przeszłości, która boli".

Szczegóły
Tytuł Kod miłosierdzia, czyli sekret udanych relacji
Autor: Drzewiecki Marek
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: RTCK
Rok wydania: 2021
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Kod miłosierdzia, czyli sekret udanych relacji w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Kod miłosierdzia, czyli sekret udanych relacji PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.