Kod Umysłu. Prawo założenia w praktyce okładka

Średnia Ocena:


Kod Umysłu. Prawo założenia w praktyce

„Kod Umysłu” to przełomowe spojrzenie na rzeczywistość, oparte na niemal założenia, EIYPO (Everyone Is You Pushed Out) i nowoczesnej interpretacji świadomości. Książka ebook łączy filozofię Neville’a Goddarda, podejście Josepha Murphy’ego i fragmenty psychologii poznawczej, pokazując, że rzeczywistość nie istnieje niezależnie od nas – to nasze swoje założenia ją kształtują. Prawo o którym język każdy stosuje nawet nieświadomie. Trendy takie jak ego top to tylko wierzchołek góry lodowej – twoja świadomość już teraz kontroluje relacje, wygląd i status, nawet jeśli tego nie zauważasz. Nie chodzi o zmianę świata, lecz o zmianę jego interpretacji. Nie musisz już dłużej analizować, co myślą inni – to ty przypisujesz im ich myśli. Nie musisz „czekać”, aż rzeczywistość się zmieni – zmieniasz ją w chwili, w której uznajesz nową wersję za prawdziwą. „Kod Umysłu” to instrukcja hakowania rzeczywistości, w której to ty decydujesz o każdej interakcji i kształcie własnego świata.

Szczegóły
Tytuł Kod Umysłu. Prawo założenia w praktyce
Autor: Lukas Grigalionis
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Fleet.in
Rok wydania: 2025
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Kod Umysłu. Prawo założenia w praktyce w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Kod Umysłu. Prawo założenia w praktyce PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.