Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi okładka

Średnia Ocena:


Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi

Zadbaj o niego jak o źrenicę oka swego! Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu a także poziomu usług okołosprzedażowych, jakie nasza firma proponuje w pakiecie. Tak zwane pozytywne doświadczenie klienta czyni cuda. Jednak praca w zespole obsługi nie należy do łatwych. Nieźle wie o tym twórca niniejszej książki, który ze własnymi klientami kontaktuje się osobiście od trzydziestu lat. Za pośrednictwem niniejszej książki Robert Zych, handlowiec, trener i szef firmy, dzieli się z Tobą swoimi doświadczeniami i wiedzą z zakresu obsługi klienta, jaką zdobył w ciągu nad ćwierćwiecza zawodowej aktywności. Sięga nie tylko po uniwersalne praktyki słynne na całym świecie. Pamięta również o specyfice klienta polskiego. Analizuje proces podejmowania decyzji zakupowych. Zdradza sztuczki pozwalające wypracować pozytywną postawę względem klientów oraz... narzuconych przez zagraniczną centralę procedur postępowania, które nijak mają się do realiów naszego rynku. Podpowiada, jak bronić się przed klientem trudnym. Wszystko po to, byście obaj – Ty i Twój klient – mieli wyłącznie pozytywne doświadczenia!

Szczegóły
Tytuł Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi
Autor: Zych Robert
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Helion
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • guunia

    "Klient w centrum uwagi" to lektura obowiązkowa dla wszystkich, którzy zadają sobie na co dzień zapytania dotyczące obsługi klienta i zarządzaniem zespołami doradców handlowych. Poza tym, że fajnie napisana - prostym, zrozumiałym i obrazowym językiem, zawiera multum przykładów i rzeczywistych doświadczeń z życia autora - Roberta Zycha. Doświadczenie zebrane na każdej stronie. Warto przeczytać i skorzystać.

  • Ashlee

    "Klient w centrum uwagi" to doskonałe case studies odnoszące się do zarządzania działami obsługi klienta. Dużo przykładów + porady, jak zachować się w konkretnej sytuacji. Bardzo interesująca lektura, odpowiednia dla wszystkich menadżerów. Jak dla mnie zdecydowana piątka!

  • Kalina

    Bardzo dobra, zupełnie nieakademicka książka. Opisy sytuacji, z którymi każdy manager może spotkać się na własnej drodze zawodowej, niezwykłe opisy, interesujące case studies i super opisy sytuacji.Polecam z czystym sumieniem wszystkim, którzy chcą przemienić sposób zarządzania na lepszy i efektywniejszy.

  • kisiukris

    Na takie książki czeka się z utęsknieniem. Kupiłem w środę i przeczytałem w zaledwie dwa dni. Po Robercie Zychu spodziewam się zawsze przykładów z życia wziętych. Tym razem również się nie zawiodłem. Dużo naprawdę interesujących informacji na temat tego, w jaki sposób postępować, w jaki zdecydowanie nie, z klientem. Pracuję w banku, więc dużo rzeczy wdrożyć mogę w codzienne działanie.