Kapitał klienta w budowaniu wartości przedsiębiorstwa okładka

Średnia Ocena:


Kapitał klienta w budowaniu wartości przedsiębiorstwa

Wymiana wartości między przedsiębiorstwem i klientem odbywa się w warunkach szybkich zmian otoczenia, co z perspektywy realizacji celów przedsiębiorstwa oznacza m.in. konieczność: ustawicznej rekombinacji działań, rekonstrukcji map biznesu, szukania świeżych czy również skoncentrowania działań na utrzymaniu dotychczasowych przewag, tworzenia kanałów komunikacyjnych umożliwiających transfer wiedzy dla i od jego interesariuszy. Nie zmienia to jednak faktu, że fundamentem biznesu jest i pozostanie klient, a wzrost stopnia skomplikowania relacji łączących przedsiębiorstwo z otoczeniem musi przekładać się na wzrost przekonania tak menedżerów, jak i pozostałych pracowników przedsiębiorstwa, że klient jest: nie tylko indywidualnością, podmiotem kultywującym zaufanie i związki, lecz częścią tkanki społecznej i kulturowej, partnerem a zarazem, gwarantem jego trwania i rozwoju. Stąd również wszystkie procesy realizowane w przedsiębiorstwie muszą być projektowane i realizowane z myślą o kliencie i dla klienta, jako partnera w procesie tworzenia i konsumowania wartości. Dążąc zatem do maksymalizacji korzyści płynących z zaangażowanego kapitału przedsiębiorstwo musi postrzegać klienta nie tylko jako biernego odbiorcę produktu, ale również: dostawcę i kreatora wiedzy, która stwarza przedsiębiorstwu możliwość poprawy efektywności wykorzystania zasobów a także ustawicznego kreowania świeżych wartości, będących odpowiedzią na zmienność otocznia podmiot komunikujący wartość kreowaną przez przedsiębiorstwo pozostałym uczestnikom gry rynkowej Książka omawiając istotę i znaczenie kapitału klientów w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa a także prezentując efekty badań empirycznych zrealizowanych na rynku piwowarskim w Polsce, jest adresowana zarówno do pracowników naukowych, jak i praktyków zainteresowanych problematyką kreowania relacji z klientami i zarządzania wartością klienta. Publikacja może być też wykorzystana jako podręcznik dla: studentów wydziałów ekonomicznych i wydziałów zarządzania, a także słuchaczy kursów i studiów podyplomowych szczególnie z zakresu: zarządzania, marketingu a także finansów

Szczegóły
Tytuł Kapitał klienta w budowaniu wartości przedsiębiorstwa
Autor: Caputa Wiesława
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: CeDeWu Sp. z o.o.
Rok wydania: 2014
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Kapitał klienta w budowaniu wartości przedsiębiorstwa w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Kapitał klienta w budowaniu wartości przedsiębiorstwa PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.