Średnia Ocena:
Kampanie społeczne jako forma socjotechniki
Książka ebook podejmuje tematykę kampanii społecznych rozumianych jako działania socjotechniczne, ukierunkowane na rozwiązywanie kluczowych kłopotów społecznych.Szczegółowo omówiono w niej: problematykę inżynierii społecznej traktowanej jako socjotechniczna próba przebudowy świata, zgodnie z systemem wartości dominującym w danej kulturze, kwestie pojęciowe a także charakterystykę terminów: marketing społeczny, kampania społeczna i reklama społeczna, elementy krytyki kampanii społecznych ukazujące je jako swoisty wyrzut sumienia społeczeństwa konsumpcyjnego, socjotechniczne i prakseologiczne źródła kampanii społecznych, związki marketingu społecznego z marketingiem komercyjnym, zagadnienie cause related marketing i społecznej odpowiedzialności biznesu, tematykę kampanii profrekwencyjnych, stanowiących specyficzną postać kampanii społecznych związanych z legitymizacją władzy w systemach demokratycznych, perspektywy świeżych mediów jako narzędzia popularyzowania reklam społecznych.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Kampanie społeczne jako forma socjotechniki |
Autor: | Opracowanie zbiorowe |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wolters Kluwer |
Rok wydania: | 2015 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Kampanie społeczne jako forma socjotechniki PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!