Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Książka ebook podejmuje tematykę kampanii społecznych rozumianych jako działania socjotechniczne, ukierunkowane na rozwiązywanie kluczowych kłopotów społecznych.Szczegółowo omówiono w niej: problematykę inżynierii społecznej traktowanej jako socjotechniczna próba przebudowy świata, zgodnie z systemem wartości dominującym w danej kulturze, kwestie pojęciowe a także charakterystykę terminów: marketing społeczny, kampania społeczna i reklama społeczna, elementy krytyki kampanii społecznych ukazujące je jako swoisty wyrzut sumienia społeczeństwa konsumpcyjnego, socjotechniczne i prakseologiczne źródła kampanii społecznych, związki marketingu społecznego z marketingiem komercyjnym, zagadnienie cause related marketing i społecznej odpowiedzialności biznesu, tematykę kampanii profrekwencyjnych, stanowiących specyficzną postać kampanii społecznych związanych z legitymizacją władzy w systemach demokratycznych, perspektywy świeżych mediów jako narzędzia popularyzowania reklam społecznych.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Kampanie społeczne jako forma socjotechniki |
Autor: | Opracowanie zbiorowe |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wolters Kluwer |
Rok wydania: | 2015 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.