Językowe obrazy świata i człowieka w prasie młodzieżowej i alternatywnej. Tom 1 okładka

Średnia Ocena:


Językowe obrazy świata i człowieka w prasie młodzieżowej i alternatywnej. Tom 1

Rozprawa ta stanowi ważny wkład do metodologii badań obrazów świata (dzięki opracowaniu struktury tematycznej dokonaniu klasyfikacji słownictwa dużego zbioru tekstu) do wiedzy o językowym obrazie świata współczesnej polszczyzny (dzięki rekonstrukcji tekstowych obrazów świata w czasopismach młodzieżowych). Towarzyszące pracy słowniki alfabetyczne, tematyczne frekwencyjne języka w czasopismach młodzieżowych (zwłaszcza w odsłony elektronicznej) stanowią cenny materia dla badaczy różnorakich aspektów współczesnej polszczyzny, mediów świadomości społecznej, a dokonana przez Wojciecha Kajtocha klasyfikacja tematyczna może się okazać pierwszym, lecz najtrudniejszym krokiem na drodze do skomputeryzowanej analizy zawartości mediów. Z recenzji prof. dr. hab. Walerego Pisarka

Szczegóły
Tytuł Językowe obrazy świata i człowieka w prasie młodzieżowej i alternatywnej. Tom 1
Autor: Kajtoch Wojciech
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wydania: 2010
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Językowe obrazy świata i człowieka w prasie młodzieżowej i alternatywnej. Tom 1 w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Językowe obrazy świata i człowieka w prasie młodzieżowej i alternatywnej. Tom 1 PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.