Język niemiecki zawodowy w branży turystyczno-hotelarskiej. Zeszyt ćwiczeń okładka

Średnia Ocena:


Język niemiecki zawodowy w branży turystyczno-hotelarskiej. Zeszyt ćwiczeń

Zeszyt ćwiczeń do nauki języka niemieckiego zawodowego w branży turystyczno-hotelarskiej obejmuje następujące treści: biuro podróży, formy turystyki, atrakcje turystyczne Polski, kraje i narodowości, na dworcu, na lotnisku, wypożyczenie samochodu, organizacja imprez turystycznych, rodzaje usług i obiektów hotelowych, wyposażenie hoteli, rezerwacja, obsługa recepcji, usługi hotelowe i usługi żywieniowe, przepisy BHP a także zatrudnienie (umowa o pracę, rozmowa kwalifikacyjna, kwestionariusz osobowy).

Szczegóły
Tytuł Język niemiecki zawodowy w branży turystyczno-hotelarskiej. Zeszyt ćwiczeń
Autor: Chomicki Patryk
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: WSiP Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
Rok wydania: 2013
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Język niemiecki zawodowy w branży turystyczno-hotelarskiej. Zeszyt ćwiczeń w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Język niemiecki zawodowy w branży turystyczno-hotelarskiej. Zeszyt ćwiczeń PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Pobierz PDF

Nazwa pliku: 161202_Jezyk_niemiecki_zawodowy_w_turystyce_i_hotelarstwie.pdf - Rozmiar: 966 kB
Głosy: 0
Pobierz

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Język niemiecki zawodowy w branży turystyczno-hotelarskiej. Zeszyt ćwiczeń PDF transkrypt - 20 pierwszych stron:

 

Strona 1 REFORMA 2012 Patryk Chomicki Język niemiecki zawodowy w branży turystyczno-hotelarskiej ZESZYT ĆWICZEŃ Strona 2 Zeszyt ćwiczeń Język niemiecki zawodowy w branży turystyczno-hotelarskiej stanowi uzupełnienie podręczników do nauki zawodów z branży hotelarskiej i turystycznej opracowanych przez WSiP zgodnie z nową podstawą programową. © Copyright by Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne sp. z o.o. Warszawa 2013 Wydanie I ISBN 978-83-02-13345-9 Opracowanie merytoryczne i redakcyjne: Tomasz Kompanowski (redaktor cyklu) Redakcja językowa: Maria Ortwein, Birgit Sekulski, Mirella Hess-Remuszko Redakcja techniczna: Elżbieta Walczak Projekt okładki: Dominik Krajewski Projekt graficzny: Dominik Krajewski Fotoedycja: Agata Bażyńska Skład i łamanie: GRAFOS Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne spółka z ograniczoną odpowiedzialnością 00-807 Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96 Tel.: 22 576 25 00 Infolinia: 801 220 555 www.wsip.pl Druk i oprawa: Orthdruk sp. z o.o., Białystok Publikacja, którą nabyłeś, jest dziełem twórcy i wydawcy. Prosimy, abyś przestrzegał praw, jakie im przysługują. Jej zawartość możesz udostępnić nieodpłatnie osobom bliskim lub osobiście znanym. Ale nie publikuj jej w internecie. Jeśli cytujesz jej fragmenty, nie zmieniaj ich treści i koniecznie zaznacz, czyje to dzieło. A kopiując jej część, rób to jedynie na użytek osobisty. Szanujmy cudzą własność i prawo. Więcej na www.legalnakultura.pl Polska Izba Książki Strona 3 B R A N Ż A T U RY S T YC Z N O - H O T E L A R S K A 3 SPIS TREŚCI INHALTSÜBERSICHT 1. W biurze podróży Im Reisebüro 1.1 Formy turystyki Formen von Tourismus . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8 2. Na dworcu Auf dem Bahnhof 2.1 Przy kasie An der Kasse . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15 2.2 Podróżowanie pociągiem Reise mit dem Zug . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 17 3. Na lotnisku Am Flughafen 3.1 Rezerwacja biletów Reservierung der Tickets . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 24 3.2 Podróżowanie samolotem Die Flugreise . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 26 4. Otoczenie hotelu Rund um das Hotel 4.1 Rodzaje obiektów hotelarskich Arten von Hotelobjekten . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 33 4.2 Zawody Berufe . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 34 4.3 Wyposażenie pokoi Ausstattung . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 37 4.4 Sprzęt konferencyjny Konferenzausstattung . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 40 5. Rezerwacja Reservierung 5.1 Dokumenty i formularze Dokumente und Formulare . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 46 5.2 Rezerwacja telefoniczna Telefonische Reservierung . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 47 5.3 Rezerwacja pisemna Schriftliche Reservierung . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 50 6. Pierwsze kontakty Kontaktaufnahme 6.1 Zameldowanie i wymeldowanie Ein- und Auschecken . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 56 6.2 Rachunek za pobyt w hotelu Hotelrechnung . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 58 7. Usługi hotelowe Hoteldienste 7.1 Skargi Beschwerde . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 66 7.2 Codzienne obowiązki Alltägliche Pf lichten . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 68 7.3 Najczęstsze pytania Häufigste Anfragen . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 70 7.4 Rozwiązywanie problemów gości Lösung von Problemen der Hotelgäste . . . . . . . . . . . . . . . . . 72 8. W hotelowej restauracji Im Hotelrestaurant 8.1 Posiłki Mahlzeiten . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 78 8.2 Naczynia i sztućce Geschirr und Besteck . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 81 8.3 Karta dań Speisekarte . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 82 8.4 Składanie zamówienia Die Bestellung . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 85 9. Jak dojadę do hotelu? Wegbeschreibung 9.1 W hotelu Orientierung im Hotel . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 90 9.2 Orientacja w mieście Orientierung in der Stadt . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 92 Strona 4 4 J Ę Z Y K N I E M I E C K I Z AWO D OW Y 9.3 Komunikacja miejska Stadtverkehr . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 94 9.4 Ruch drogowy Straßenverkehr . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 97 9.5 Opis drogi Wegbeschreibung . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 98 10. Regulamin hotelowy Hotelordnung . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 101 11. Nasz kraj jest wart odwiedzenia Unser Land ist einen Besuch wert 11.1 Kraje i narodowości Länder und Nationalitäten . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 107 11.2 Nazwy geograficzne Geographische Namen . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 110 11.3 Atrakcje turystyczne krajów europejskich Sehenswürdigkeiten der Europäischen Länder . . . . 112 11.4 Atrakcje turystyczne Polski Sehenswürdigkeiten in Polen . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 115 11.5 Inne obiekty warte zwiedzenia Andere wichtige Sehenswürdigkeiten . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 116 11.6 Oprowadzanie po mieście Fremdenführung . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 119 12. Nowe technologie w turystyce Neue Technologien im Tourismus . . . 122 13. W kantorze In der Wechselstube . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 125 14. Urazy i wypadki Unfälle und Verletzungen . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 129 15. Pogoda Wetter . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 133 16. Wynajem samochodu Autovermietung . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 137 17. Planowanie wycieczek Organisation und Planung eines Ausflugs . . 141 18. Curriculum Vitae Lebenslauf . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 145 19. Listy motywacyjne Bewerbungen schreiben . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 148 20. Reklama Werbung . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 152 21. Rozrywka Unterhaltung . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 156 Test kontrolny Test . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 160