Jawność i jej ograniczenia. Tom 3. Skuteczność regulacji okładka

Średnia Ocena:


Jawność i jej ograniczenia. Tom 3. Skuteczność regulacji

Opracowanie zawiera efekty pierwszego etapu badań ponad sposobami zagwarantowania pożądanego poziomu skuteczności obowiązującej regulacji prawnej. Ich celem  było wyznaczenie kierunków i pola analizy tego zagadnienia,  wyeksponowanie ważnych dla prowadzonych badań problemów, a przede wszystkim ukazanie tego, co dyskusyjne i wątpliwe. Mając świadomość zawodności podejmowanych przez naukę prób ujęcia skuteczności prawa w mający praktyczną użyteczność, przejrzysty i dostatecznie pojemny schemat teoretyczny, autorzy opracowania podjęli w nim próbę ukazania podstaw teoretycznych badań skuteczności regulacji jawności i jej ograniczeń, zakresu ograniczeń jawności z punktu widzenia standardów europejskiego case law a także wymagań konstytucyjnych, a także cech charakterystycznych obowiązujących unormowań ustawowych sekretów i ich ochrony.

Szczegóły
Tytuł Jawność i jej ograniczenia. Tom 3. Skuteczność regulacji
Autor: Opracowanie zbiorowe
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo C.H. Beck
Rok wydania: 2014
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Jawność i jej ograniczenia. Tom 3. Skuteczność regulacji w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Jawność i jej ograniczenia. Tom 3. Skuteczność regulacji PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.