Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Książka, którą przeczytasz w godzinę, lecz korzyści z niej będziesz czerpał przez lata. W jaki sposób chaos może generować zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, że popełniają błędy i dlaczego należy to robić? Jaką rolę odgrywa współczynnik KDB i czym kierują się ludzie, dla których jest ważny? Na te i mnóstwo innych pytań odnajdziesz odpowiedź w tym nietypowym poradniku. To pierwszy biznesowy stand-up, który kopie, drażni i śmieszy jednocześnie. Wiele konkretnej wiedzy, błyskotliwych pomysłów i mnóstwo argumentów twardych jak kamienie – oto doskonały oręż do potyczki o pozycję marketingu w firmie. "Autor wbija kij w mrowisko. Pokazuje, jak model organizacji a także fałszywe przekonania marketerów wpływają na sprawność marketingu. Oferuje więc w książce pdf konkretną kurację. Sądzę, że nadszedł najlepszy czas na takie książki." Jacek Szlak, redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie "Autor dobitnie punktuje kłopoty współczesnego marketingu i zarządzania, podpowiadając jednocześnie dużo nowoczesnych rozwiązań. Idealna lektura dla każdego CEO i CMO." Rastislav Čavojský, CEO I.D.C. Polonia S.A. "Jeżeli ta książka ebook Cię nie dotyczy, to znaczy, że jesteś w wąskim gronie spełnionych marketerów. Pozostali znajdą w książce pdf inspirację, jak dołączyć do grona najlepszych." Łukasz Wala, Digital Manager, Grupa Maspex "Obowiązkowa lektura dla każdego Prezesa Zarządu, któremu zależy na synergii pomiędzy projektami marketingu, pracą innych działów a celami biznesowymi." Łukasz Wołek - CEO agencji komunikacji marketingowej Abanana
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Jak zbudować efektywny dział marketingu? |
Autor: | Golczyk Piotr |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Novae Res |
Rok wydania: | 2018 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.