Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Pragniesz zwiększyć sprzedaż nawet o 90% i zatrzymać klientów na dłużej? Pragniesz sprawić, by miłowali kupować u Ciebie i wracali po więcej z kolejnymi klientami ? Dlaczego klienci odchodzą i jak to zmienić? ? A może masz wielki ruch na stronie, lecz nie dochodzi do transakcji zakupu? Zrozumienie, czym różni się zadowolony klient od lojalnego, to klucz do długofalowego sukcesu. Budowanie lojalności to proces, który opiera się na zapewnieniu idealnej jakości obsługi, lecz też na utrzymywaniu więzi z klientami. Z ebooka dowiesz się, jakie są ważne momenty na ścieżce klienta i jak zarządzać jego doświadczeniem i jak przekształcić jednorazowych klientów w ambasadorów Twojej marki! Ten ebook jest napisany prostym, zrozumiałym językiem, bez marketingowego żargonu. Natalia Nietupska, ekspertka w dziedzinie Customer Experience, podzieli się z Tobą wiedzą opartą na wieloletnim doświadczeniu a także analizie działań najbardziej lojalnych marek na świecie. To przewodnik dla każdego przedsiębiorcy, który chce skutecznie sprzedawać więcej, lepiej i dłużej. Wszystkie porady możesz wdrożyć od razu bez skomplikowanych narzędzi. Jeśli zadajesz sobie te pytania: * Jak zwiększyć dochody w własnej firmie dzięki nieustannym klientom? * Jak zbudować stabilny biznes, który daje Ci radość i spełnienie? * Jak zaprojektować ścieżkę klienta w Twojej firmie? * Kim są lojalni klienci i dlaczego nierzadko mylimy ich z zadowolonymi klientami? * Jak wykorzystać potencjał nieustannych klientów w Twoim biznesie? * Jak myślą klienci i co wpływa na ich decyzje zakupowe? * Czy warto inwestować w nieustannych klientów, czy skupiać się na tych niezadowolonych? * Jak pozyskać ambasadorów własnej marki? Wykorzystaj siłę i doświadczenie największych marek, by odkryć przepis na to, jak zatrzymać klientów! * Oszczędzisz czas, ponieważ dzięki analizie ich działań, dowiesz się, jak możesz wdrożyć podobne strategie w własnej firmie i zyskać przewagę ponad konkurencją. * Już nie będziesz tracić klientów – dowiesz się, co może odstraszać klientów i co zrobić, by każdy kontakt z Twoją marką kończył się sprzedażą. Zrozumiesz, które momenty w procesie zakupowym są ważne dla zatrzymania klienta na dłużej. * Lojalność to Twoja tajna broń. Dlaczego lojalni klienci są bardziej wartościowi niż nowi? Bo to oni generują stałe przychody i polecają Cię innym! Dowiesz się, jak przemienić zadowolonych klientów w ambasadorów marki, którzy regularnie wracają po więcej wraz z świeżymi klientami. * Wprowadzisz małe zmiany, które robią olbrzymią różnicę – nawet niewielkie modyfikacje w obsłudze klienta, komunikacji czy prezentacji oferty mogą diametralnie wpłynąć na wzrost sprzedaży i lojalność klientów. Poznasz łatwe triki, które pozwolą Ci być wyjątkowym! * Twój zagadkowy klucz to personalizacja – dowiesz się, jak spersonalizować ofertę i komunikację, żeby klient czuł, że jest dla Ciebie ważny. Personalizacja to klucz do budowania silnych, długotrwałych relacji. Zwiększ zyski, zatrzymaj klientów na dłużej i stwórz silną, rozpoznawalną markę, która sprawia, że klienci kochają kupować i wracają po więcej! "E-book przemienił całkowicie moje podejście w związku z klientami. To jest ogromna skarbnica wiedzy, którą dostarczyła nam Natalia Nietupska.Ebook napisany jest takim zwykłym językiem, dzięki któremu każdy z nas bez problemu zrozumie treść. Bardzo podoba mi się to, że są przykłady konkretnych marek, prawdziwe konkretne case study, są to marki takie, jak Tesla czy Starbucks. Dzięki temu poznamy, jak one zaczynały. Jakie działania sprzedażowe czy relacyjne z klientami wprowadziły. Możemy się nimi zainspirować. Ja jako PR-owiec bardzo zalecam Wam ten e-book. Nie tylko dlatego, że tam macie różnorakie tipy sprzedażowe, lecz przede wszystkim takie porady i przykłady relacyjne. Patrzę na to pod kątem PR-owym. Relacja z klientem nie opiera się tylko na sprzedaży, lecz na zaufaniu. A jak mamy zaufanie, mamy autentyczną spójną markę, dajemy ludziom wartości. Dodam jeszcze, że możecie wydrukować sobie ten e-book, może nie cały, a niektóre zagadnienia, ponieważ znajdziecie w nimi miejsce na notatki własne. Polecam Wam tego e-booka!" Ewelina Salwuk-Marko "Jest dużo interesujących kursów, książek, które warto przeczytać, by dowiedzieć się czego tak naprawdę potrzebuje Twój klient, Twój konsument, Twój użytkownik. Ale jest jedna książka, jeden e-book, jeden poradnik, nie wiem jak to nazwać - zestaw niezłych rad i case’ów, który przygotowała Natalia Nietupska. Warto go mieć w własnej szufladzie, czy na dysku, by przejść case by case, to co należałoby zrobić, żeby użytkownik, był dla Ciebie bliższy, a co więcej konwertował na większą sprzedaż. Polecam serdecznie. Natalia, super książka, ja już ją mam!" Janek Sikora "Polecam też jej E-book pt: “Jak zatrzymać klientów” jest to publikacja oparta na prawdziwych przykładach, fajne połączenie wiedzy o tym jak myśli klient z tym jak możesz to wykorzystać w praktyce w Twojej firmie. Znajdziesz tam wiele inspiracji do wprowadzenia zmian u siebie, a także da Ci ona inną perspektywę patrzenia na biznes i obsługę klienta. Z całego serca polecam!" Marcin Majzner www.majzner.pl
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Jak zatrzymać klientów? |
Autor: | Natalia Nietupska |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | eBOOKnij to |
Rok wydania: | 2024 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.