Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Jak uczyć? to arcyciekawy, idealnie napisany i wyjątkowo pożyteczny tutorial dla nauczycieli.To nie jest dzieło drętwego teoretyka. Twórca spędził pół życia w wielkomiejskich szkołach, pracując z dziećmi, pomagając im zrozumieć świat, a przede wszystkim samych siebie. W książce pdf zdradza tajniki zawodu, od pozornych drobiazgów związanych z utrzymaniem dyscypliny w niełatwej klasie po szczegółowe porady dotyczące planowania lekcji i sprawdzania prac."Chwytliwo-banalny tytuł książki Phila Beadle'a How to teach (Jak uczyć) prowadzi do odkrycia dalekich od ogólnikowych teorii, silnie zakorzenionych w praktyce, potraktowanych z dużą dozą humoru i obnażającą szczerością zagadnień dotyczących wymagającej, ale - jak się okazuje już po pierwszych stronach lektury - nie tak niełatwej do opanowania sztuki przekazywania wiedzy. To niezastąpiony tutorial nie tylko dla nauczycieli rozpoczynających pracę w szkole. […] Bazując na swym olbrzymim doświadczeniu, jak też problemach wynikłych z niedoskonałego systemu edukacji w Wielkiej Brytanii, twórca dosłownie wnika w umysły nauczycieli i uczniów na całym świecie. Nawet rodzicom da dynamiczny wgląd w zakres zadań i strategii stosowanych w klasie i udzieli konkretnej odpowiedzi na odwieczne pytanie: "Dlaczego w szkole jest nudno?". Ja sama, z zaledwie kilkuletnim stażem lektora i pedagoga, zyskałabym o dużo więcej, gdyby ktoś wręczył mi egzemplarz tej książki, zamiast rozdawać pieczątki pod niekończącą się listą obowiązkowych doszkalających kursów. To bardziej opłacalna inwestycja. Uprzedziłam już paru znajomych, że nareszcie powstało kompendium wiedzy o tym, "jak być najlepszym nauczycielem, którym możesz zostać", będzie nareszcie trafione, koloru fioletowego". (Ewa Cisowska, lektor, pedagog)
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Jak uczyć? Wszystko co musisz wiedzieć, by zostać supernauczycielem |
Autor: | Beadle Phil |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Publicat |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.
Recenzje
Kiedy otrzymałam egzemplarz książki "Jak uczyć" byłam zachwycona i nie mogłam się doczekać kiedy ją przeczytam. Zawsze marzyłam by zostać idealnym nauczycielem, który zaszczepia w młodych ludziach miłość do przedmiotu i takim którego pamięta się przez całe życie. Tytuł był bardzo zachęcający, no ponieważ przecież chce być supernauczycielem. Tak, więc leżąc na hamaku zabrałam się za czytanie poradnika. Twórca ma bardzo swobodny styl wypowiedzi, jest łatwy i zrozumiały. Niczego nie narzuca i nie nakazuje, wręcz przeciwnie, prezentuje nam jakie mamy wyjścia. Nierzadko spotykamy się ze stwierdzeniem "masz dwa wyjścia a i b" a od nas zależy co zrobimy. Beadle prezentuje nam możliwe rozwiązania, problematycznych sytuacji. Uzmysłowił mi również, jak kluczowe są szczegóły, o których się czasem nie myśli( np. ustawienie ławek w sali lekcyjnej), ponieważ w końcu nauczyciel ma mnóstwo rzeczy do zrobienia w bardzo krótkim czasie. Książka ebook jest podzielona na epizody i podrozdziały, co ułatwia nam powrót do ciekawego nas zagadnienia. A co do samej treści. Poruszonych zostaje dużo problemów, o których - o zgrozo- na studiach się nie mówi. Niby drobnostki, niby nieistotne, lecz tworzą jednak całą gamę kłopotów czy przeszkód z którymi spotyka się młody nauczyciel. Jednakże, książka ebook ma jedną drobną wadę. Książka ebook dostosowana, jet do systemu edukacji angielskich placówek oświaty i niektóre kłopoty w polskich szkołach nie występują, bądź system prawny nam na dane rozwiązanie nie pozwala. Mam tutaj na myśli na przykład wyproszenie ucznia za drzwi. Niestety w Polsce nauczyciel nie może już tego zrobić. No lecz mimo tego, książkę oceniam bardzo pozytywnie. Zawiera dużo świetnych rad, zwraca uwagę na dużo problemów, daje nam gotowe wzory postępowania, czy możliwości wyboru. Z perspektywy młodego nauczyciela uważam, że ta książka ebook jest warta więcej niż większość niepotrzebnych teorii z dydaktyki, które nie mają przełożenia na praktykę. Zachęcam każdego nauczyciela do zapoznania się z tą pozycją.