Jak radzić sobie z przemocą emocjonalną. Przetrwać i wyzdrowieć okładka

Średnia Ocena:


Jak radzić sobie z przemocą emocjonalną. Przetrwać i wyzdrowieć

Dużo dziewczyn sądzi, że prawdziwą przemocą jest tylko przemoc fizyczna. Jednak przemoc emocjonalna, choć nie rzuca się w oczy i nierzadko nawet same ofiary jej sobie nie uświadamiają, może wyrządzić równie duże szkody. Susan Elliot-Wright bada naturę wyrafinowanych mani-pulacji, poniżania i zastraszania na przykładzie wielu autentycznych historii kobiet, które doznały różnorakich form przemocy psychicznej i werbalnej. Autorka trafnie komentuje skomplikowane położenie, w jakim się znalazły, i analizuje próby wyzwolenia się z toksycznego związku a także powolną drogę dochodzenia do wewnętrznej równowagi. Susan Elliot-Wright jest pisarką i dziennikarką, specjalizuje się w zakresie zdrowia i wychowania dzieci. Publikuje w wielu magazynach i czasopismach, jest również autorką czterech ebooków dla nastolatków poświęconych zdrowiu.

Szczegóły
Tytuł Jak radzić sobie z przemocą emocjonalną. Przetrwać i wyzdrowieć
Autor: Elliot-Wright Susan
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Jedność
Rok wydania: 2008
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Jak radzić sobie z przemocą emocjonalną. Przetrwać i wyzdrowieć w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Jak radzić sobie z przemocą emocjonalną. Przetrwać i wyzdrowieć PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.