Średnia Ocena:
Jak przyjmować reklamacje. Poradnik dla sprzedawców i usługodawców
Ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ma służyć poprawie ochrony konsumentów, a dla sprzedawców i usługodawców oznacza spore kłopoty. Zaczyna ona obowiązywać od 25 grudnia br. Najistotniejsze zmiany wynikające z tej ustawy, które mają chronić wszystkich słabszych uczestników rynku - to wydłużenie prawa do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa albo na odległość z 10 do 14 dni a także wymóg uzyskania wyraźnej zgody konsumenta na wszelkie dodatkowe płatności wykraczające poza uzgodnione wynagrodzenie za główne obowiązki umowne przedsiębiorcy. Dzięki temu zawieranie umów dotyczących towarów i usług ma być dla klientów bezpieczniejsze. Konsument, który kupi wadliwy produkt albo wykonane dzieło, składając reklamację, będzie mógł wybierać pomiędzy naprawą, wymianą, obniżeniem ceny a odstąpieniem od umowy.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Jak przyjmować reklamacje. Poradnik dla sprzedawców i usługodawców |
Autor: | Jeleńska Anna |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Forum Doradztwa Podatkowego |
Rok wydania: | 2015 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Jak przyjmować reklamacje. Poradnik dla sprzedawców i usługodawców PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!