Średnia Ocena:
Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować. Copywriting & Webwriting
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się własnymi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dzisiaj piszemy już inaczej, ponieważ czytamy również inaczej.Teksty, które prosto się pisze, ciężko się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka ebook jest o ciężkim pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.Dowiesz się z niej: jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie, że forma bywa nierzadko ważniejsza od treści (naprawdę!), jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy, jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować. Copywriting & Webwriting |
Autor: | Jabłoński Artur |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Onepress |
Rok wydania: | 2017 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować. Copywriting & Webwriting PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!
Recenzje
Idealna książka ebook do tego, aby poukładać sobie wiedzę na temat copywritingu. Bardzo spójna. Twórca stosował rekomendowane narzędzia i techniki pisząc tę książkę. Zwraca uwagę na baaardzo ważną rzecz. Internauci nie czytają, oni skanują tekst. Nas to dopiero czeka, lecz na zachodzie już tworzy się poradniki i podręczniki w sposób jaki robi to Artur Jabłoński. Dzięki temu tekst jest przejrzysty i prosto odnaleźć w nim potrzebne informacje. Jeśli pragniesz pisać takie teksty to koniecznie kup tę książkę!
Polecam, konkretnie na temat.
Świetna! Uświadomiła mi, jak dużo muszę się jeszcze nauczyć w temacie copywritingu. Czyta się miło i dynamicznie (widać, że twórca sam stosuje metody, o których pisze). Byłam na paru prelekcjach Artura podczas różnorakich konferencji i czytając tę książkę, miałam wrażenie, że stoi obok :) Niesamowicie naturalnie napisana. Aż chce się więcej!
Pisząc o stylu Artur Jabłoński podkreśla to, co mówi stara francuska szkoła: „jeśli pragniesz powiedzieć deszcz pada; powiedz deszcz pada”. Im mniej trudnych, nadętych słów, tym lepiej. Jeśli nie potrafimy wyrazić skomplikowanych naukowych formuł prostym mową – czas odłożyć pióro, to nie dla nas. Prostota jest piękna! https://www.gramatycznie.pl/jak-zdobyc-czytelnikow/