Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się własnymi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dzisiaj piszemy już inaczej, ponieważ czytamy również inaczej.Teksty, które prosto się pisze, ciężko się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka ebook jest o ciężkim pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.Dowiesz się z niej: jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie, że forma bywa nierzadko ważniejsza od treści (naprawdę!), jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy, jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować. Copywriting & Webwriting |
Autor: | Jabłoński Artur |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Onepress |
Rok wydania: | 2017 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.
Recenzje
Idealna książka ebook do tego, aby poukładać sobie wiedzę na temat copywritingu. Bardzo spójna. Twórca stosował rekomendowane narzędzia i techniki pisząc tę książkę. Zwraca uwagę na baaardzo ważną rzecz. Internauci nie czytają, oni skanują tekst. Nas to dopiero czeka, lecz na zachodzie już tworzy się poradniki i podręczniki w sposób jaki robi to Artur Jabłoński. Dzięki temu tekst jest przejrzysty i prosto odnaleźć w nim potrzebne informacje. Jeśli pragniesz pisać takie teksty to koniecznie kup tę książkę!
Polecam, konkretnie na temat.
Świetna! Uświadomiła mi, jak dużo muszę się jeszcze nauczyć w temacie copywritingu. Czyta się miło i dynamicznie (widać, że twórca sam stosuje metody, o których pisze). Byłam na paru prelekcjach Artura podczas różnorakich konferencji i czytając tę książkę, miałam wrażenie, że stoi obok :) Niesamowicie naturalnie napisana. Aż chce się więcej!
Pisząc o stylu Artur Jabłoński podkreśla to, co mówi stara francuska szkoła: „jeśli pragniesz powiedzieć deszcz pada; powiedz deszcz pada”. Im mniej trudnych, nadętych słów, tym lepiej. Jeśli nie potrafimy wyrazić skomplikowanych naukowych formuł prostym mową – czas odłożyć pióro, to nie dla nas. Prostota jest piękna! https://www.gramatycznie.pl/jak-zdobyc-czytelnikow/