Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować. Copywriting & Webwriting okładka

Średnia Ocena:


Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować. Copywriting & Webwriting

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się własnymi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dzisiaj piszemy już inaczej, ponieważ czytamy również inaczej.Teksty, które prosto się pisze, ciężko się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka ebook jest o ciężkim pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.Dowiesz się z niej: jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie, że forma bywa nierzadko ważniejsza od treści (naprawdę!), jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy, jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych.

Szczegóły
Tytuł Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować. Copywriting & Webwriting
Autor: Jabłoński Artur
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Onepress
Rok wydania: 2017
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować. Copywriting & Webwriting w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować. Copywriting & Webwriting PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • Dominika Migryt

    Idealna książka ebook do tego, aby poukładać sobie wiedzę na temat copywritingu. Bardzo spójna. Twórca stosował rekomendowane narzędzia i techniki pisząc tę książkę. Zwraca uwagę na baaardzo ważną rzecz. Internauci nie czytają, oni skanują tekst. Nas to dopiero czeka, lecz na zachodzie już tworzy się poradniki i podręczniki w sposób jaki robi to Artur Jabłoński. Dzięki temu tekst jest przejrzysty i prosto odnaleźć w nim potrzebne informacje. Jeśli pragniesz pisać takie teksty to koniecznie kup tę książkę!

  • Aneta Sikora

    Polecam, konkretnie na temat.

  • Kamila Laniecka

    Świetna! Uświadomiła mi, jak dużo muszę się jeszcze nauczyć w temacie copywritingu. Czyta się miło i dynamicznie (widać, że twórca sam stosuje metody, o których pisze). Byłam na paru prelekcjach Artura podczas różnorakich konferencji i czytając tę książkę, miałam wrażenie, że stoi obok :) Niesamowicie naturalnie napisana. Aż chce się więcej!

  • gramatycznie.pl

    Pisząc o stylu Artur Jabłoński podkreśla to, co mówi stara francuska szkoła: „jeśli pragniesz powiedzieć deszcz pada; powiedz deszcz pada”. Im mniej trudnych, nadętych słów, tym lepiej. Jeśli nie potrafimy wyrazić skomplikowanych naukowych formuł prostym mową – czas odłożyć pióro, to nie dla nas. Prostota jest piękna! https://www.gramatycznie.pl/jak-zdobyc-czytelnikow/