Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
O emocjach w pracy i o tym, jak pomagają nam odnieść sukces zawodowy. Wyjątkowo zabawny, ciepły, dowcipny i genialny przewodnik, pokazujący jak inteligentnie pogodzić emocji z profesjonalizmem. Obala mit, że w pracy nie ma miejsca na emocje. Nie można komunikować się zrozumiale, póki nie będzie się świadomym swoich uczuć i emocji, które wywołuje się u innych. Nie można budować produktywnych relacji w pracy, jeśli prezentuje się siebie jak robota. Ta książka ebook pomoże zbudować dyscyplinę emocjonalną, której potrzeba, żeby odnieść sukces.W książce pdf znajdują się krótkie komiksy - śmieszne i pouczające. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Jak ogarniać emocje w pracy |
Autor: | Fosslien Liz , West Duffy Mollie |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo MUZA S.A. |
Rok wydania: | 2021 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.
Recenzje
Większość z nas w dużym stopniu nie docenia siły i zakresu potrzeb emocjonalnych, które zabieramy ze sobą do pracy. Prócz relacji lider-pracownik, emocjonalne mechanizmy wpływają także na naszą motywację, zdrowie, komunikację czy podejmowanie decyzji. Dlaczego więc myśląc o profesjonalizmie natychmiastowo wydaje nam się, że powinniśmy tłumić wszystkie własne uczucia? Książkę „Jak ogarniać emocje w pracy” napisały dwie młodziutkie przyjaciółki, które musiały się nauczyć jak akceptować obecność emocji w miejscu pracy. A u każdej z nich była to pierwsza praca. Jedna z nich -Molly pracowała na stresującym stanowisku menedżera produktu w firmie. Pewnego dnia, rano, po wstaniu zorientowała się, że obszar ponad prawym okiem jest zupełnie pozbawiony czucia. Kiedy przez kilka dni nie było poprawy, poszła do lekarza. Padła diagnoza! Stany lękowe. Brak czucia spowodowały napięcia w okolicy ramion i szyi. W tym momencie Molly zrozumiała, że musi przemienić pracę. W dzisiejszych czasach praca wymaga umiejętności efektywnego wykorzystywania emocji, lecz większość ludzi nie wie jak to robić w życiu zawodowym. Dlatego autorki książki - „Jak ogarniać emocje w pracy” stworzyły siedem świeżych zasad emocji w pracy, żeby stanowiły wskazówki, jak i kiedy opierać się na własnych uczuciach. Są to: *zdrowie *motywacja *podejmowanie decyzji *zespoły *komunikacja *kultura *przywództwo Ucząc się jak emocje wpływają na nasze decyzje, tworzymy bardziej przyjazne i sprawiedliwe miejsce pracy. Książka ebook ta nauczy Cię jak uchwycić i poznać własne emocje, a to może także oznaczać podejście do nich ze zdrowym dystansem. Kiedy skończysz czytać, zaczniesz rozumieć dlaczego coś czujesz i będziesz wiedzieć co z tym uczuciem zrobić. Nakreślone ogólne ramy będą dla Ciebie drogowskazem, dzięki którym łatwiej Ci będzie identyfikować emocje, interpretować je i wykorzystywać ich moc w różnorakich sytuacjach. W każdym rozdziale zaproponowane są niewielkie praktyczne zmiany, które możesz wprowadzać w życie. Ta książka ebook napisana jest dla wszystkich tych, którzy czują się w pracy osamotnieni, znudzeni, sfrustrowani, przytłoczeni czy przerażeni. Zawiera też test do oceny tendencji emocjonalnych, który możesz swobodnie wykonać, zaś zawarte malunki pozwolą łatwiej zrozumieć i przyswoić tekst. Zatem możesz zabierać emocje do pracy nie wywołując chaosu, lecz odpowiednia pora i sposób ich wyrażania mają tutaj znaczenie, np. staraj się nie umawiać na spotkania z szefem w dni, w których wiesz, że będziesz zestresowana albo sfrustrowana. Wiadomo, prosto się mówi, lecz wszystko jest do opanowania, a porady i porady w tej książce pdf zawarte z pewnością Ci w tym pomogą. Książka ebook wyjątkowo niezbędna i przydatna w życiu zawodowym. Polecamy: Dobre Recenzje