Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich okładka

Średnia Ocena:


Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich

Towar nieźle podany to towar sprzedany! Czym jest merchandising? Definicje są bardzo różnorakie i skomplikowane, jednak najprościej można powiedzieć, że jest to dziedzina marketingu skupiona na zaprezentowaniu klientowi towaru w taki sposób, by ten go kupił. Ciężko jednoznacznie określić, kiedy urodził się merchandising. Można jednak pokusić się o stwierdzenie, iż pojawił się w momencie powstania pierwszych sklepików samoobsługowych. Dlaczego wtedy? Ponieważ od tej chwili klient może stanąć przed regałem, zastanowić się, czy woli mąkę A czy B, i wybrać jedną z nich. Dziś, gdy konkurencja pomiędzy producentami jest ogromna, a klient wybredny i świadomy swoich potrzeb, odpowiedni sposób prezentacji towaru może okazać się czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firmy. Lub o jej porażce... Ta książka ebook w sposób kompleksowy wprowadzi Cię w świat merchandisingu. Lekturę zaczniesz od definicji pojęcia, jego historii a także trendów rozwojowych w Polsce i na świecie. Następnie spojrzysz na własny towar oczami klienta - poznasz mechanizmy psychologiczne decydujące o zakupie albo odrzuceniu produktu, wnikniesz w serce, duszę i portfel konsumenta. Uzbrojony w tę wiedzę, nauczysz się w dyskretny sposób namawiać potencjalnego klienta do zakupu - już przy sklepowej półce! Wreszcie zrozumiesz, jak "robią to" najlepsi. I najgorsi. Wszak najlepiej uczyć się od mistrzów a także na cudzych błędach. Zatem zacznij działać! Sięgnij po tę książkę. Teraz lub nigdy. Dopóki jeszcze masz okazję, ponieważ za chwilę już jej nie dostaniesz!   Aleksander Binsztok - lekar nauk ekonomicznych, wykładowca Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu a także współpracownik innych renomowanych uczelni w państwie i za granicą; właściciel Firmy Szkoleniowo-Usługowej "Binsztok i Partnerzy". Trener komunikacji i biznesu, słynny w wąskich kręgach specjalistów jako ekspert i doradca, który podczas własnych szkoleń i warsztatów potrafi wzbudzić wielkie zainteresowanie wśród uczestników i wywołać w nich różnorakie stany emocjonalne. Tymoteusz Zuzański - absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu; trener merchandisingu w Firmie Szkoleniowo-Usługowej "Binsztok i Partnerzy". Na swoim koncie posiada dużo praktycznych wdrożeń dla sieci detalicznych i banków. Jest autorem wielu prac poświęconych pomiędzy innymi marketingowi czy szeroko pojętej komunikacji w procesach biznesowych.

Szczegóły
Tytuł Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich
Autor: Binsztok Aleksander, Zuzański Tymoteusz
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Onepress
Rok wydania: 2013
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.