Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
W niniejszym opracowaniu autorka przedstawiła metodykę kształtowania regionalnych produktów turystycznych a także działań podejmowanych przez podmioty odpowiedzialne za ich współtworzenie. Szczegółowo omówiła wymogi Unii Europejskiej stawiane polskim regionom w zakresie budowy i rozwoju produktów turystycznych, a także podstawy i uwarunkowania rozwoju tych produktów w Polsce. Szczególną uwagę poświęciła kwestii prawidłowego definiowania pojęcia regionalnego produktu turystycznego. Na podstawie badań empirycznych autorka dokonała diagnozy stanu rozwoju regionalnych produktów turystycznych w Polsce a także identyfikacji działań podejmowanych w poszczególnych województwach przez polskie władze samorządowe w zakresie kształtowania tych produktów.Książka jest adresowana nie tylko do osób studiujących problematykę zarządzania turystyką, lecz też do praktyków, ludzi odpowiedzialnych za stymulowanie rozwoju na poziomie gmin, regionów czy poszczególnych miejscowości, a więc pracowników instytucji publicznych działających w sferze turystyki, w tym administracji rządowej, samorządowej a także organizacji społecznych propagujących rozwój turystyki.
| Szczegóły | |
|---|---|
| Tytuł | Jak kształtować regionalne produkty turystyczne? Teoria i praktyka |
| Autor: | Zdon-Korzeniowska Małgorzata |
| Rozszerzenie: | brak |
| Język wydania: | polski |
| Ilość stron: | |
| Wydawnictwo: | Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego |
| Rok wydania: | 2009 |
| Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
|---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.