JAVA. Uniwersalne techniki programowania. Rozdział 1-2 okładka

Średnia Ocena:


JAVA. Uniwersalne techniki programowania. Rozdział 1-2

Epizody 1-2 z publikacji pt. "Java. Uniwersalne techniki programowania", redakcja naukowa Krzysztof Barteczko. Epizod 1. Klasy; Epizod 2. Ponowne wykorzystanie klas.Książka przedstawia metody i techniki programowania pożyteczne we wszelkich zastosowaniach języka Java. W publikacji akcentowany jest kontekst praktyczny: jak i do czego poszczególnych narzędzi językowych używać. Specjalna uwaga zwracana jest na nowe fragmenty języka, dostępne w wersjach 8 i 9. Rozbudowane epizody o kolekcjach, wejściu-wyjściu, programowaniu współbieżnym i dynamicznym stanowią swoiste kompendia, które dają nie tylko orientację co do zestawu dostępnych środków programowania, lecz też omawiają kluczowe szczegóły i niuanse ich zastosowań. Publikacja adresowana jest do  czytelnika zorientowanego w podstawach programowania w języku Java, pragnącego rozwijać własne umiejętności.

Szczegóły
Tytuł JAVA. Uniwersalne techniki programowania. Rozdział 1-2
Autor: Barteczko Krzysztof
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2016
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki JAVA. Uniwersalne techniki programowania. Rozdział 1-2 w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

JAVA. Uniwersalne techniki programowania. Rozdział 1-2 PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.