Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Inwestorski marketing-mix to pewna filozofia innego sposobu spojrzenia na spółkę i inwestorów na rynku kapitałowym. Instrumenty sygnalizacji to działania zarządu podejmowane w różnorakich obszarach finansów spółki, z którymi nieodłącznie wiążą się nowe info przekazywane uczestnikom rynku akcji. Głównym celem książki jest ocena i porównanie skuteczności stosowania czterech instrumentów sygnalizacji: niedoszacowania ceny emisyjnej akcji w pierwszej ofercie publicznej, ogłoszenia podziału akcji, ogłoszenia programu skupów akcji, ogłoszenia wypłaty dywidendy w komunikacji spółek akcyjnych z inwestorami na rynkach akcji na przykładzie GPW w Warszawie. Do najistotniejszych plusów publikacji należą: interdyscyplinarny charakter opracowania (połączenie fragmentów inwestorskiego marketing-mixu z fragmentami rynku kapitałowego), tematyka, czyli mało zbadany obszar ekonomii, którym jest teoria sygnalizacji instrumentów rynku kapitałowego, porównanie skuteczności czterech instrumentów sygnalizacji za pomocą trzech miar, przytaczanie efektów badań zrealizowanych w innych krajach, oparcie opracowania na bogatej literaturze przedmiotu, w tym obcojęzycznej. (…) książka ebook Katarzyny Mamcarz jest z całą pewnością pozycją przydatną dla inwestorów, spółek, a także szerzej – dla całej społeczności finansowej. Podjęty temat zaprezentowano w sposób adekwatny, a skomplikowana tematyka rynku finansowego została przedstawiona w relatywnie przystępny sposób, co powinno sprzyjać rozszerzeniu kręgu czytelników. Prof. dr hab. Danuta Dziawgo Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Inwestorski marketing-mix. Instrumenty sygnalizacji w komunikacji z inwestorami |
Autor: | Mamcarz Katarzyna |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo C.H. Beck |
Rok wydania: | 2012 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.