Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Książka ebook jest pierwszą publikacją na rynku wydawniczym w Polsce, która zawiera tak kompleksową i wszechstronną analizę nowego wymiaru funkcjonowania bankowości internetowej w ramach tzw. modelu Web 2.0. Autorzy książki przedstawiają najważniejsze uwarunkowania i mechanizmy wdrożeń różnorodnych innowacji internetowych Web 2.0. Wskazują na ich wielkie znaczenie dla rozwoju konkurencyjności banków w warstwie społecznej, aplikacyjnej i technologicznej. Na podstawie obszernych źródeł bibliograficznych a także licznych przykładów ze światowej i krajowej praktyki bankowej ukazują wpływ sukcesu rynkowego takich serwisów, jak Wikipedia, Google, Twitter, Facebook czy YouTube na proces transformacji modelu funkcjonowania współczesnej bankowości internetowej w wymiarze Banku Web 2.0.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Innowacyjna bankowość internetowa |
Autor: | Guzek Elżbieta, Ślązak Emil |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wolters Kluwer |
Rok wydania: | 2012 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.
Recenzje
Warto przytoczyć recenzentów:To książka ebook mądra, niezbędna i dająca do myślenia. Lektura obowiązkowa dla „tradycyjnych” bankierów, żeby zrozumieli zmieniający się świat, a także adeptów bankowości, żeby wiedzieli, w jaką dziedzinę wkraczają. Lektura obowiązkowa przed każdą rozmową o pracę we współczesnej bankowości detalicznej.Wojciech Sobieraj, Prezes Zarządu, Alior Bank SARewelacyjne kompendium wiedzy o bankowości internetowej ery Web 2.0! To nie tylko numer 1 na liście lektur, lecz również codzienny niezbędnik każdego, kto internetową bankowość Web 2.0 tworzy, zajmuje się nią, studiuje albo chce ją po prostu zrozumieć.Grzegorz Hansen, Dyrektor ds. Wsparcia, Strategii i Analiz w Departamencie Bankowości Transakcyjnej, BRE Bank SAKsiążka pozwala znaleźć odpowiedzi na ważne zapytania o kierunki rozwoju funkcjonalności internetowych w bankowości i zrozumieć, jak klient myśli dziś, a także czego może oczekiwać od banków za kilka lat. Piotr Grzybczak, Dyrektor Zarządzający, BGŻ Optima