Informacja zwrotna. Jak udzielić pozytywnego i negatywnego feedbacku okładka

Średnia Ocena:


Informacja zwrotna. Jak udzielić pozytywnego i negatywnego feedbacku

Informacja zwrotna (feedback) w procesie auditu poprawia morale pracowników, ich zaangażowanie w wykonywane obowiązki i wpływa pozytywnie na rozwój posiadanych przez nich umiejętności. Płynące z niej korzyści jednoznacznie przemawiają za regularnym wykorzystywaniem stwarzanych przez nią możliwości. Jej zalety, przedstawione pod kątem wykorzystywania tej procedury w procesie auditu, zostały przedstawione w niniejszej publikacji. Z jej lektury dowiesz się m.in., czym jest informacja zwrotna, jakie jest jej motywacyjne oddziaływanie na pracowników a także jakie są zasady jej przekazywania.

Szczegóły
Tytuł Informacja zwrotna. Jak udzielić pozytywnego i negatywnego feedbacku
Autor: Ochyra Irena
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Rok wydania: 2013
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Informacja zwrotna. Jak udzielić pozytywnego i negatywnego feedbacku w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Informacja zwrotna. Jak udzielić pozytywnego i negatywnego feedbacku PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • Dusia

    Ciekawa, klarownie i łatwo omówiona została tematyką związana z udzielaniem efektywnej informacji zwrotnej. Idealna pozycja zarówno dla początkujących, jak i biegłych w tematyce związanej z komunikacją interpersonalną, dla studentów jak i nauczycieli. To lektura obowiązkowa dla tych, ktorym zależy na doskonaleniu warsztatu dydaktycznego i wychowawczego.