Średnia Ocena:
Informacja zwrotna. Jak udzielić pozytywnego i negatywnego feedbacku
Informacja zwrotna (feedback) w procesie auditu poprawia morale pracowników, ich zaangażowanie w wykonywane obowiązki i wpływa pozytywnie na rozwój posiadanych przez nich umiejętności. Płynące z niej korzyści jednoznacznie przemawiają za regularnym wykorzystywaniem stwarzanych przez nią możliwości. Jej zalety, przedstawione pod kątem wykorzystywania tej procedury w procesie auditu, zostały przedstawione w niniejszej publikacji. Z jej lektury dowiesz się m.in., czym jest informacja zwrotna, jakie jest jej motywacyjne oddziaływanie na pracowników a także jakie są zasady jej przekazywania.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Informacja zwrotna. Jak udzielić pozytywnego i negatywnego feedbacku |
Autor: | Ochyra Irena |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Wiedza i Praktyka |
Rok wydania: | 2013 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Informacja zwrotna. Jak udzielić pozytywnego i negatywnego feedbacku PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!
Recenzje
Ciekawa, klarownie i łatwo omówiona została tematyką związana z udzielaniem efektywnej informacji zwrotnej. Idealna pozycja zarówno dla początkujących, jak i biegłych w tematyce związanej z komunikacją interpersonalną, dla studentów jak i nauczycieli. To lektura obowiązkowa dla tych, ktorym zależy na doskonaleniu warsztatu dydaktycznego i wychowawczego.