Średnia Ocena:
Informacja finansowa w zarządzaniu małym przedsiębiorstwem
„Istotą gospodarki kapitalistycznej jest rodzenie się świeżych przedsiębiorstw na gruzach tych, które upadły”. Teza ta sformułowana przez J. Schumpetera leży u podstaw tworzenia się i rozwoju sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Cytując za P. Druckerem stanowią one „sól gospodarki rynkowej a także bazę demokratycznego porządku społeczno-ekonomicznego”. Zatem tematyka oddawanej do rąk Czytelników rozprawy dotyczy jednego z najistotniejszych sektorów współczesnej gospodarki, mającego wpływ nie tylko na ekonomiczne aspekty jej funkcjonowania, lecz szerzej – na życie i rozwój całych społeczeństw. Pokazywane badania opierają się na założeniu, że znając potrzeby menedżerów małych firm w zakresie informacji finansowej o przedsiębiorstwie a także mechanizmy nimi rządzące, możliwym jest zaprojektowanie systemu informacyjnego wspomagającego proces zarządzania. Wynika z tego podstawowy kłopot badawczy, a mianowicie odpowiedź na zapytanie - jakie warunki powinien spełniać system informacji finansowej, żeby zaspokajał potrzeby menedżerów na info w małym przedsiębiorstwie? Głównym celem badań jest rozpoznanie tychże warunków, a w konsekwencji opracowanie ram koncepcyjnych systemu informacji finansowej dopasowanego do potrzeb i warunków funkcjonowania małego przedsiębiorstwa.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Informacja finansowa w zarządzaniu małym przedsiębiorstwem |
Autor: | Jaworski Jacek |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | CeDeWu Sp. z o.o. |
Rok wydania: | 2012 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Informacja finansowa w zarządzaniu małym przedsiębiorstwem PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!